Ga naar inhoud

Blauwe schermen


Aanbevolen berichten

he ik had ook ooit eens een probleem met exact dezelfde geluidskaart maar dan op een athlon 1300 met een via kt133 chipset.Had steeds conflicten met die kaart.Heb hem vervangen door ander geluidskaart toen werkte alles perfect.Heb nu die kaart weer in gebruik in me nieuwe pc en werkt ook perfect.Maar hoorde ook ooit eens iets dat die kaart niet lekker werke in combinatie met sommige via chipsets.dus misschien is een ander geluidskaart proberen een optie. groetjes
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Beste Mensen, Alles goed? Ik heb mijn probleem deels kunnen oplossen. Het betrof een driver probleem. Ik had de laatste update van Windows gedraaid en vervolgens had hij een zogenaamde WDM drivers geinstalleerd. Deze driver is geuninstalled en vervolgens de juiste driver van Soundblaster geinstalleerd en het probleem was deels opgelost. Een ander probleem was omdat de temperatuur van mijn Moederboard rond de 80 graden was. Een nieuwe cooler erin en het werkte. Althans, dat dacht ik. Alles ging voor 1 dag goed. Nu heb ik de volgende ellende Nu krijg ik een blauw scherm met error 0x000000d1 mrxsmb.sys. Weet iemand hier raad mee? Ik zie in mijn windows eventlog deze vaker naar voren komen. Hellup.... Alvast bedankt voor jullie hulp
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Beste Mensen, Mijn Windows 2000 was niet goed geinstalleerd. Ik had foutieve registries. Via regedit kon ik als administrator niet inkomen. Besloten is om WinXP te installeren. Ik heb mijn BIOS geflashed. Nu vond hij meerdere hardware en gaf het geen conflicten meer. Tevens had ik probleem bij connectie dat ik een SDBOT-WOrm automatisch binnenhaalde wanneer ik on-line radio luisterde. XP installeren + virusscanner en dan kijken wat er gebeurt. Spannend! Bedankt voor al jullie reacties! Groetjes
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...