Ga naar inhoud

probleem s-ata wd 36,0 gb hd


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een s-ata westerndigitaal raptor36,0 gb hardeschijf, en een ide hardeschijf, als ik windows2000 wil installeren geeft deze de ide schijf als eerste aan en kan dan windows alleen op deze schijf installeren, ik heb vervolgens mijn ide-kabel losgemaakt en vervolgens kan ik win2000 installeren zonder problemen en na de installatie sluit ik de kabel aan en geen problemen, weet iemand hoe dit kan heb de ideschijf als sec.master staan bedankt
Link naar reactie
volgens mij moet je in je bios ff de volgorde van je harddeschijven op geven daar bedoel ik niet de optie van je bootvolgorde mee waar je dus ook je cdrom schijven kan opgeven dat hij daar eerst van moet opstarten ben ff kwijt hoe dat menu nou heete.Ik had ook zo'n soort probleem als ik me ide schijf er in propte via me bracket starte de pc automatisch daar van op terwijl hij op slave stond en niet van me sata schijven. toen ik de volgorde van de hardeschijven had veranderd eerst sata toen ide was alles opgelost starte hij netje van me sata schijven en zag hij me ide ook als slave.en je zou dan ook bij pm 8 als eerste je sata schijven moeten zien en daarna je ide. groetjes
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...