Ga naar inhoud

unmountable_boot_volume error


Aanbevolen berichten

mn vader dacht dat hij alle drivers van de moederboard cd moest instaleren en heeft dus de raid drivers erop gezet (en ook lan maar dat is het volgensmij niet) tijdens de verpichte reboot krijgen we nu het volgende... blauwscherm: unmountable boot volume ***stop:0x000000edc0x81f72030,0x0000032,0x00000000,0x00000000 hij zegt dat het komt door hardhwre instellingen en ik die moet oplossen in veilige modes probleem: ik kom niet in veilige modes alle mogelijke opstart manieren brengen mij bij dit mooie bluawe scherm.. hoe kan/werkt syteem herstel? ik heb altijd 98 gedad en heb nu xp professional via school ik kan 3 verschillende veilige modesjes doen maar geen van die werkt laatste goede configuratie werkt niet normaal opstarten dus ook niet 8) is er nog een manier om dit op te lossen of inieder geval mn schijf te legen? ik heb een Aopen ak86-L en 1 120maxtor 7200rpm hd
Link naar reactie
Als je je schijf toch leeg wilt hebben moet je gewoon vanaf je XP CD-Rom booten. Kijk ff je BIOS na of de CD-Rom daar als 1e 'Bootdevice' staat. Met die CD kom je in de WinXP setup en kun je van vooraf aan beginnen. Ook kun je kiezen in diezelfde setup (of tijdens setup ben ik ff vergeten) om in de Recovery Console van XP te komen. Daar kun je ook een hoop problemen oplossen. Heb die alleen nauwelijks gebruikt dus weet zo niet wat er precies mogelijk is. 8)
Link naar reactie
Boot van je WinXP cd, en kies dan de optie [i:6a76ccdbbe]"Herstel"[/i:6a76ccdbbe] oid. Dan kan je de boel weer terug naar orginele instellingen brengen. (Volgens mij) is dan je register wel weer leeg, en zul je sommige programma's opnieuw moeten instaleren... Om je schijf leeg te halen, moet je gewoon met een [url=www.bootdisk.com]DOSdiskette booten[/url], en dan format C:\ uitvoeren... Daarna kan je gewoon weer je windows gaan instaleren. Systeemherstel werkt alleen vanuit windows 2000/xp zelf, en dus moetje dan wel op je bureaublad kunnen komen... :D
Link naar reactie
[quote:646a258eca="turbo-pascal"] Om je schijf leeg te halen, moet je gewoon met een [url=www.bootdisk.com]DOSdiskette booten[/url], en dan format C:\ uitvoeren... Daarna kan je gewoon weer je windows gaan instaleren. [/quote:646a258eca] Als ie dan toch met z'n CD kan booten kun je dus ook heel makkelijk met die CD formatteren. :D
Link naar reactie
het lukte om de windhoos cd aan de praat te krijgen bij system recovery moet ik een recovery diskette drin stoppen anders doetie niks als ik bij het instaleren(stapje verder) systeem herstel doe dan zegt die dat mijn schijf vol,kapot,of onleesbaaar is en MOET ik formatten en dat heb ik dus gedaan en doet het dus weer gelukkig stond er tog nog niks biezonders op
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...