Ga naar inhoud

Geheugen Upgrade , Heeft het ECHT nut?


Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil op mijn verjaardag als ik 14 wordt 512 MB DDR 400 bij gaan kopen. Nu is mijn vraag ga ik er veel op vooruit kwa peformance ? NU heb ik : 256MMB DDR 400 Straks : 768MB DDR 400 Wat ik doe op mijn PC : Hij draait als Server//// Ik doe er op gamen//// Internetten//// Foto Bewerking//// Thnx
Link naar reactie
[quote:f9480b1a02="royzwiers"]voor de games van tegenwoordig ook wel maar dan kan je beter jehel systeem een upgrade geven want de processor is ook behoorlijk traag...[/quote:f9480b1a02]Ik speel geen nieuwe games.... Alleen : UT2K3 @ 99 Worms Blast Battle Realms
Link naar reactie
[quote:1ecbf19bec="Duketheboss"]Nu is mijn vraag ga ik er veel op vooruit kwa peformance ?[/quote:1ecbf19bec]Op zich alleen zinvol als het gemiddeld (en piek) gebruik dicht bij of ver over de 256MB zit. Te zien op bv Windows Taakbeheer, tab Prestaties (Ctrl+Alt+Del). Er is nog een ander vrij recent topic waar over een vergelijkbaar onderwerp werd gediscusseerd.
Link naar reactie
absoluut een goede investering, heb je in de toekomst bij eventuele upgrades ook nog wat aan, vooral omdat het 400ddr geheugen is. Zoals al gezegd zal het met fotobewerken van pas komen. Voor gamen zal het effect minder zijn, gezien de slechte/matige vga en matige processor. Maar hee, dat kan altijd later nog verholpen worden
Link naar reactie
[quote:71ceb0c7f4="M.V. Wesstein"]@royzwiers: Theoretisch mee eens, maar gezien z'n leeftijd is dat wss voorlopig ff geen optie ;) Een extra bankje RAM van 512MB is dan de beste oplossing.[/quote:71ceb0c7f4] ik wet niet hoe oud hij is dus dat kan ik ook niet ruiken heh :p... maar een geheugen upgrade zal wel veel performance winst geven. zelf vind ik 512 mb in windows xp tochwel het minimum om echt lekker te kunnen werken...
Link naar reactie
[quote:55c67bccfe="Duketheboss"][quote:55c67bccfe="royzwiers"]o haha lezen is ook een kunst.... ennuh als je geld over houd na je geheugen upgrade is eennieuwe processor ook altijd de moeite waard...[/quote:55c67bccfe]okay , zou een Athlon XP 2500+ een goede keus voor mij zijn?[/quote:55c67bccfe] Je zou er een stuk op vooruitgaan.
Link naar reactie
[quote:3d15aa9163="Interficior"][quote:3d15aa9163="Duketheboss"][quote:3d15aa9163="royzwiers"]o haha lezen is ook een kunst.... ennuh als je geld over houd na je geheugen upgrade is eennieuwe processor ook altijd de moeite waard...[/quote:3d15aa9163]okay , zou een Athlon XP 2500+ een goede keus voor mij zijn?[/quote:3d15aa9163] Je zou er een stuk op vooruitgaan.[/quote:3d15aa9163]Zou ik dan ook Unreal Tournament 2003 vlekkeloos moeten kunnen draaien???
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...