Ga naar inhoud

Mijn 2500+ overklokken


Aanbevolen berichten

Mijn specs; 2500+ aqxea (0330, 0331) (1 van de 2) Nf7-s rev 2 en slk-800 met enermax 120 mm fan Overklokken wil niet echt, Als ik hem op (11* 200) loopt hij een tijdje maar naar 2 uurtje gamen ofzo krijg ik het blue screen geval :cry: . Verhoog ik de vcore naar 1,7 wil het ook nog niet lukken. Ik snap der nix van want volgens velen zou deze stepping makkelijk op 3200+ moeten lopen wat doe ik fout of wat kan er beter?? alvast bedankt :D
Link naar reactie
geheugen = crucial pc3200 2 x 512 Wordt laatste tijd wel warm :cry: (net nieuwe koelpasta de onder gedaan gister nog, dun laagje rond dikkte van een papiertje) iets van 42 graden idle stressed rond de 45 (dat is te warm eerst was het minder rond de 40 idle en stressed 43)
Link naar reactie
als je het leuk vind en het geld er voor over hebt een waterkoelsetje zoals van Asetek te koop bij atro.nl eynstein.nl en nog een paar (zie ook www.tweakers.net/pricewatch/cat/55 ) gewoon beetje rond kijken op sites over koeling etc... kijk ook eens in de faq daar staat ook een artikel over WC
Link naar reactie
okay over waterkoeling..... nu je met vragen begint begin ik eerst even ;) Wat is je budget? Wat wil je allemaal gaan koelen? (cpu/gpu/nb?) Kan je zelf knutselen of wil je iets meer kant&klaars? hoe groot is zo'n brommer radiator? en van welk materiaal? (iig waar het water door stroomt)
Link naar reactie
ik vindt het raar dat je xp2500+ niet op 200mhz wil draaien. ik heb een gelockte xp2500+ die loopt als een echte 3200+. met 512 mb pc 2700 samsung geheugen. met een standaard koelblok van mijn xp2500+. 11x200=2200mhz. cpu 32 graden . mobo 36 graden. maar ik heb wel een asus a7n8x non luxe. kan het daar dan aan liggen??????????.
Link naar reactie
Jah ik vind het echt raar want de stepping die ik heb zou hetzelfde zijn als mijn 3200+ :-? aqxea toch? zou het nog een stroom te kort kunnen zijn?? (antec truepower 430 watt) Heb al en sgehad dat ik 2 xtra fans er achter wou zetten dan had ik in totaal 5 fans er achter dat hij niet verder kwam dan het piepen van het mobo :-?
Link naar reactie
[quote:1f63b2e172="Vandread"] Wat is je budget? Wat wil je allemaal gaan koelen? (cpu/gpu/nb?) Kan je zelf knutselen of wil je iets meer kant&klaars? hoe groot is zo'n brommer radiator? en van welk materiaal? (iig waar het water door stroomt)[/quote:1f63b2e172] en heb je je vcore nou al verhoogd?! kijk ook eens of je voltage lijnen stabiel zijn tijdens zware werkzaamheden... (met bhv MBM ofzo)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...