Ga naar inhoud

combineren pc2100 ddr met 333Mhz FSB?


Aanbevolen berichten

Als je moederbord dit ondersteund kan het wel. Dan loopt je geheugen op 266 mHz. (eigenlijk 133) en je processor op 333 mHz. (166). Het kan dus wel. Het geheugen kan niet op 333 mHz. lopen, ik denk nl niet dat zo'n overclock stabiel blijft. Conclusie, het kan als je mobo dit ondersteund, maar ideaal is anders.
Link naar reactie
2500+ is toch gewoon een lager geklokte 3200+? De multiplier is het zelfde, dus alleen de bus van 166 naar 200 doen en klaar is kees. Misschien nog het voltage iets verhogen. Ik heb van veel mensen gehoort dat dit heel makkelijk gaat. Unlocken is dus ook niet nodig.
Link naar reactie
[quote:b88d8cc29c="Comp-Freak"]2500+ is toch gewoon een lager geklokte 3200+? De multiplier is het zelfde, dus alleen de bus van 166 naar 200 doen en klaar is kees. Misschien nog het voltage iets verhogen. Ik heb van veel mensen gehoort dat dit heel makkelijk gaat. Unlocken is dus ook niet nodig.[/quote:b88d8cc29c]ja je bus op 200 en je geheugen op 133 mhz... dat heeft echt geen zin gewoon.... dan vertraagd je geheugen alles ENORM (soms is het zelfs gewoon trager omdat ie alles moet vertragen, dit kost namelijk ook tijd...)
Link naar reactie
[quote:b5a374b51a="Vandread"][quote:b5a374b51a="Comp-Freak"]2500+ is toch gewoon een lager geklokte 3200+? De multiplier is het zelfde, dus alleen de bus van 166 naar 200 doen en klaar is kees. Misschien nog het voltage iets verhogen. Ik heb van veel mensen gehoort dat dit heel makkelijk gaat. Unlocken is dus ook niet nodig.[/quote:b5a374b51a]ja je bus op 200 en je geheugen op 133 mhz... dat heeft echt geen zin gewoon.... dan vertraagd je geheugen alles ENORM (soms is het zelfs gewoon trager omdat ie alles moet vertragen, dit kost namelijk ook tijd...)[/quote:b5a374b51a] Oké, ben ik het helemaal mee eens, maar het [b:b5a374b51a]kán[/b:b5a374b51a] wel. En dat was de vraag van de topicstarter.
Link naar reactie
[quote:f58a72dde8="Comp-Freak"]Oké, ben ik het helemaal mee eens, maar het [b:f58a72dde8]kán[/b:f58a72dde8] wel. En dat was de vraag van de topicstarter.[/quote:f58a72dde8] tuurlijk... je kan ook 80 cm breede banden onder een fiat panda zetten... maar je hebt er nix aan... het is wel leuk als je weet dat het kan, maar een beetje meedenken of het uberhaupt nuttig is helpt natuurlijk ook wel enorm ;) want anders geeft de TS geld uit zonder dat hij echt performance winst heeft
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...