Ga naar inhoud

Welk systeem?


Aanbevolen berichten

Ik was van plan 1 van deze systemen te kopen: [b:eb6c7d5991]ASUS A7N8X-X AMD XP 2800+ Corsair 512mb Valvue Serie (1x)[/b:eb6c7d5991] 75,- 149,- 135,- Of [b:eb6c7d5991]Epox 8k9a71 AMD XP 3000+ Corsair 512mb Valvue ram (1x)[/b:eb6c7d5991] 49,- 179,- 135,- Graag reacties op deze sysjes, ik twijfel of een sA of s754 of s939?
Link naar reactie
Als ik jou was, dan zou ik voor het bovenste systeem gaan. Puur omdat dat een erg goed moederbord is en ik bovendien wel erg fan ben van Asus. De garantie en de service is erg goed. Ik zou liever een wat minder snelle proc op een goed mobo hebben, dan een snellere proc op een wat onbekend moederbord. Maar goed, dat is dan weer mijn mening. :wink:
Link naar reactie
ik zou zowie zo voor een athlon64 systeem gaan als je budget het toelaat daar heb je zeker ook voor in de toekomst meer profijt van dan als je een amd athlon 3000+ xp koopt want die is 32 bits en de toekomst gaat toch naar 64 bits.Maar ook in een niet 64 bits omgeving presteert de athlon64 beter dan de athlon xp op gelijke rating.Het nadeel van socket 754 is dat dat straks een socket voor de lowbudget cpu's word en de 939 dan voor de highend cpu's dat houd dus in als je lang met je systeem wil doen en een krachtiger cpu nodig hebt in de toekomst dat je dan beter kan wachten en een socket 939 mobo kopen want op de socket 754 kunen dan alleen in de toekomst de langzamere modelen en zelfs 32 bits cpu's dacht ik hoor.corect me if i am wrong.Maar nu weet ik nie wat je precies met je pc doet dus misschien kan je met een athlon xp 3000+ ook wel jaren vooruit.Maar wat je het best kan kopen hangt dus af van wat je er allemaal mee en wil gaan doen. groetjes
Link naar reactie
[quote:99a8033426="bbx"]google : ASUS A7N8X-X + review geeft een hoop positieve berichten. Denk dat je daar dan het beste voor kunt gaan. Combineer gewoon het beste van deze twee systemen. 8)[/quote:99a8033426]Gebruikerservaring: save & exit syndroom.. Tenminste, de A7N8X deluxe heeft daar last van.. Een EPoX board(niet de bovengenoemde) met dezelfde features als de A7N8X-X, en ook dual-channel ook is ongeveer even duur geprijst.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...