Ga naar inhoud

AMD 2000 Pro


Aanbevolen berichten

ECS gebruikte de term 2000 pro voor een moederbord met vastgesoldeerde processor. in werkelijkheid was het een duron 1300... OOk andere budgetmerken doen dit... gewoon puur om onwetende consumenten te laten denken dat ze een goed producte kopen, dat ik werkelijkheid dus tegenvatl... Dus zeker geen XP 2000+
Link naar reactie
toevallig. ik dacht net: gistron adverteert ook met een pc met een 2500+ pro processor. Hierin zit dus hetzelfde mb van pcships die jij net noemde. Ze noemen het daar een 2500+ pro. Als er op de site dit staat: M825LU V7.2C is the most advance and unique module from PCCHIPS production. It supports AMD Duron CPU on board, DDR266 and 6 USB2.0 to delievr the best price and performance. Dat weet je genoeg. Niet kopen dus. Zal ook wel een laag geklokt duron zijn (gelijk of misschien zelfs lager dan je huidgie)
Link naar reactie
[quote:c05c197965="Kaz'Duzar"]toevallig. ik dacht net: gistron adverteert ook met een pc met een 2500+ pro processor. Hierin zit dus hetzelfde mb van pcships die jij net noemde. Ze noemen het daar een 2500+ pro. Als er op de site dit staat: M825LU V7.2C is the most advance and unique module from PCCHIPS production. It supports AMD Duron CPU on board, DDR266 and 6 USB2.0 to delievr the best price and performance. Dat weet je genoeg. Niet kopen dus. Zal ook wel een laag geklokt duron zijn (gelijk of misschien zelfs lager dan je huidgie)[/quote:c05c197965]Die Duron is denk ik een 1.3 ghz met Morgan Core ?
Link naar reactie
[quote:8d57cd4bb3]Die Duron is denk ik een 1.3 ghz met Morgan Core ?[/quote:8d57cd4bb3] Heb je gelijk in, heb dat bordje met processor een tijd geleden eens bij een compleet systeem geleverd gekregen. Was toen zo'n stunt aanbieding op Computerstunt.nl. Maar was ook weer snel vervangen voor wat nieuwers. Erg sloom!! was mijn ervaring.
Link naar reactie
[quote:c3fef5cdc4="Marcel de Reus"] Of iets mag is een heel andere vraag dan de vraag of zoiets tegenover een consument verantwoord is. Imho is het gewoon misleiding, ongeacht of dat ding qua prestaties gelijk is aan een Celeron 2GHz. [/quote:c3fef5cdc4] Tsja, vind je het dan ook misleiding om een AMD XP 2000+ qua prestaties te vergelijken met een Intel P4 2Ghz? :P De benchmarks laten het toch wel zien, dunkt mij ... :wink:
Link naar reactie
Ligt eraan wat je als referentiepunt neemt ;) Veel (zeg maar gerust: alle) consumenten kijken praktisch uitsluitend naar de kloksnelheid. Maar een AMD 64 op 2,2 GHz laat een 2,2 GHz Intel P4 toch écht alle hoeken van het testveld zien hoor ;) ;) Afijn, dat is allemaal al eens tot in den treure helemaal uitgekauwd en is dus niet voor herhaling vatbaar. Terug naar het onderwerp svp! 8) Groet, M.V. Wesstein
Link naar reactie
[quote:a2a59404d0="schoenie"]volgens mij is de duron 1300 vergelijkbaar met een celeron 2000 en noemen ze hem daarom amd 2000, heb idd meerdere systemen gezien die zo heten, in de bekende gratis krantjes[/quote:a2a59404d0] zoeits ja, enne ga maar naar de bieb om te kijken of ze nog oude PS-Actives hebben van afgelopenzomer, daar staat eenheel stuk over die advertentie in (ze hebben er een gekocht, het bleekidd iets van een duron 1300 op een ECS mobo te zijn)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...