Ga naar inhoud

Bios updaten


Aanbevolen berichten

Je moet naar de site van je moederbordfabrikant en dan zoeken naar een flash utility én bios update voor jou moederbord. Wees er zeker van dat je datgene download dat voor jou moederbord bedoeld is. Vervolgens kun je de boel op diskette zetten en moet je de PC starten vanaf diskette. Hoe het verder in zijn werk gaat wordt ongetwijfeld uitgelegd op de site van je moederbordfabrikant. Als het goed is kun je daar een uitgebreide handleiding vinden over hoe je je bios moet flashen. Dit gaat namelijk niet bij ieder moerderbord op dezelfde manier. Het ligt eraan wat voor bios je gebruikt. Weet je zeker dat je jou problemen kan oplossen met een bios update? Ik zou het namelijk alleen doen als dat de enige oplossing is. Wat zijn die problemen dan precies als ik vragen mag?
Link naar reactie
[quote:b5c2de4edc="cracklestudios"]Hallo Mijn computer is een beetje vreemd aan het doen, in ieder geval niet daarover, het kan namelijk een oplossing zjin om mjin bios up te daten Hoe doe ik dit?Mijn moederboard Socket A M851 Series KM400 Chipet:VIA hopende dat iemand me kan helpen[/quote:b5c2de4edc]Matsonic? ASUS? MSI? Chaintech? ECS? ASROCK? e.t.c..
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...