Ga naar inhoud

Acer Aspire 1357 LMI


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben een beetje aan het twijfelen over 2 laptops... te weten de Acer TravelMate 254 LCI en de Acer Aspire 1357 LMI. Een vergelijking van kieskeurig.nl hier: http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/compare?readform&code=notebook&id=A91E56BFD2DC7569C1256E3B0042BDB2~831E974C7749EDA5C1256DFC004F8EA6 Met welke kloksnelheid (vergeleken met een Pentiumprocessor) komt de Aspire 1357 LMI (AMD Athlon-XP M-3000+) overeen? Ik weet niet goed te kiezen tussen de laptops vanwege de processoren. Valt er veel verschil tussen te merken, en weegt het predikaat "mobile processor" van de 1357 LMI zwaarder dan de niet-mobiele 254 LCI? Dank..... Joop
Link naar reactie
Dit is voor het eerst dat ik een AMD processor zie die op 3000Mhz loopt :o Wat ze vast bedoelen, is dat deze processor van AMD te vergelijken is met een Pentium 4 3000Mhz. Over het algemeen zou je kunnen zeggen dat de processorsnelheden van deze laptops met elkaar overeen komen. Het verschil is niet zo groot. Als deze lijst klopt, dan zou ik als ik jou was, voor de 1357 gaan, omdat deze een TV-out en een firewire zou hebben (en de andere niet?) en misschien belangrijker omdat ie toch 130 euro goedkoper is. Misschien bij Acer toch maar ff de volledige specificatielijsten ophalen, want ik heb zo het gevoel dat deze niet helemaal compleet zijn (er staan wat fouten in)
Link naar reactie
[quote:e26d8c783e="pcguy"]ze bedoelen idd 3000+ denk ik maar als ze erneer zetten 3000+ 2,2 ghz snappen veel mensen niet dat 3000+ betekent dat hij vergelijkbaar is met intel p4 3000mhz aangezien er ook mensen komen die er geen verstand van hebben[/quote:e26d8c783e]Dat zei ik ook :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...