Ga naar inhoud

coolermaster centurion?


Aanbevolen berichten

hey wat weten jullie van deze kast? ik ben van plan om het te gaan kopen. ik vraag me af wat jullie van deze keuze vinden of hij goed koelbaar is en handig en of er genoeg ruimte is enz. hebben jullie hier hier opmerkingen of tips over of andere suggesties van een kast bijvoorbeeld laat het me graag weten.
Link naar reactie
http://www.coolermaster-europe.com/centurionblack.htm Hij lijkt redelijk ruim. Voor zover ik begrijp is er echter maar ruimte voor twee casefans, dat kan ermee door maar ideaal is het niet. Mooi is dat ie niet zoveel weegt. Wat voor systeem wil je erin zetten? Andere kasten in dezelfde catagorie zijn de goedkopere Lian-Li en CHieftec modellen.
Link naar reactie
Ik heb deze kast laatst gebruikt om een computer in te bouwen. Dit is een zeer mooie goed afgewerkt kast. Er zit in de voorkant achter het grilletje een casefan met een blauwe led, deze koelt mooi meteen de harddisk en geeft meteen iets extra's aan de kast. Er zit alleen geen voeding bij. Dit is wel jammer. Er zit overigens ook nog een frontpanel bij waar een koptelefoon en microfoon aansluiting opzit en 2 USB poorten en een Firewire aansluiting. Hij is ook zeer gemakkelijk open te maken, dit kan zelfs zonder schroevendraaier. Je draait een groote schroef los en dan kun je bovenste panel eraf schuiven en kun je de zijpanels naar boven schuiven. Ik zou er zwarte cd-rom spelers in doen en een zwarte floppy drive. Je kan er nog extra casefans in kwijt, maar dit is normaal gesproken niet nodig. Ik was in 1 slag verliefd, jammer dat ik alleen maar het materiaal er in mocht planten. :( Maar ik vind dit dus echt een TOP KAST :D 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...