Ga naar inhoud

temperatuur verhoging


Aanbevolen berichten

Ik heb eeb nieuw moederbord moeten in mijn pc gezet,mar nu is mijn processor p4 2.4 gelijk een stuk warmer net zo als mijn moederbord. Mijn eerste tems waren in idle mb 25 en cu 32. nu is mb 32 en cu 38. in stressed gaat de mb naar 36-38 en de cu naar de 50. Ik heb koelpasta gebruikt en alles gereinigd,een klein druppeltje op de core gedaan zoals mij is verteld. Of heeft iemand een idee hoe dit nu komt?
Link naar reactie
je de winkelier die de kennis zou hebben zegt schoonmaken met aceton en dan en laagje op de koeler en dat er afschrapen zodat je de oneffenheden opvult.En dan een klein drupje zo groot als rijste korrel ip je core. Dat heb ik gedaan. Maar dan doe ik het weleffe over nieuw.moet het een heel dun laagje zijn? en is de mb temp dan normaal? omdat de vorige niet over de 30 kwam.vandaar.
Link naar reactie
[quote:38f9e0136d="Rick99"]je de winkelier die de kennis zou hebben zegt schoonmaken met aceton en dan en laagje op de koeler en dat er afschrapen zodat je de oneffenheden opvult.En dan een klein drupje zo groot als rijste korrel ip je core. Dat heb ik gedaan. Maar dan doe ik het weleffe over nieuw.moet het een heel dun laagje zijn? en is de mb temp dan normaal? omdat de vorige niet over de 30 kwam.vandaar.[/quote:38f9e0136d] Gewoon een druppeltje erop, met een oud pasje uitspreiden :) heel dun laagje.. En 30 graden.. ik weet niet waar die sensor zit? In je NB? Dan is het heel normaal, waar zit ie dus? :) En je moet echt niet schrikken als zo'n sensor 5 graden (of mss wel 10) afwijkt..
Link naar reactie
[quote:789775a141="Birdmans"]Niet on-topic maar ik vond het een beetje onzinnig om voor deze vraag een nieuwe topic te openen. Ik heb een Anthlon XP2100, waarvan de temperatuur 65 graden is. Is dit normaal?[/quote:789775a141] Als het een palomino core is dan is het vrij normaal, dat zijn echte heethoofden.
Link naar reactie
[quote:b822609c02="Comp-Freak"][quote:b822609c02="Birdmans"]Niet on-topic maar ik vond het een beetje onzinnig om voor deze vraag een nieuwe topic te openen. Ik heb een Anthlon XP2100, waarvan de temperatuur 65 graden is. Is dit normaal?[/quote:b822609c02] Kan net, maar lager mag wel. Check koeler op stof en zo.[/quote:b822609c02] Het vreemde is dat ik 3 casefans heb, zonder deze loopt hij op tot 72 graden :-? De temperatuur van 65 graden wordt bereikt als ik de processor minimaar belast, gwn surfen en muziek afspelen, wanneer ik UT speel schiet hij alsnog naar 70+graden
Link naar reactie
[quote:4d25fb4e98="Rick99"]ok ik had eerst een ander mb maar daar was hij rond de 30 vandaar,hetzelfde merk nu 8 graden hoger.Maar als het zo goed is ben ik tevree. :roll:[/quote:4d25fb4e98] ik heb ergens gelezen (weet niet meer waar:oops:) dat die asus metertjes tot 10 graden meer aangeven af en toe. verder, een rijstekorrel is al veel, gewoon dat er heeeeeel erg weinig op zit, want als je meer doet werkt het alleen averechts (ik had mijn 2600+ eerst met stock koeler op 45 stressed ofzo, in de winkel in dezelfde kast maar die apen doen er veel te veel op, dankzij hun ook 2200+ kaduuk gehad daardoor, daar was hij 55 ofzo)
Link naar reactie
[quote:3a4cd62919="Rick99"]ik heb 1024 pc 2700 333 geheugen en 128 mb videokaart asus p4p 800se deluxe mb Ik krijg de een andere pc nieuw waar een 2,8 in zit,dus bouw ik die over. Vandaar dat ik vroeg of daar ook paste op moest,maar het is me duidelijk een flinterdun laagje is voldoende. 8)[/quote:3a4cd62919] oke dan
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...