Ga naar inhoud

vraag over voeding


Aanbevolen berichten

welke pennen moet ik verbinden om de voeding te laten werken zonder moederbord ik ben bezig met een radiator te maken voor waterkoeling 12 80 mm fans ik wil om die 12 fans voeding te geven een computervoeding gebruiken maar weet niet welke kleur kabels ik moet doorlussen wie kan mij hierbij helpen
Link naar reactie
[quote:5e514fb9f2="belske"]ik heb nog een klein voedingkje van een at kast 386 liggen hoe ga ik daar mee te werk om die los van een moederbord te gebruiken het is voor 12 fans aan te sturen het is een 100 watt voeding[/quote:5e514fb9f2] voedingssnoer in stopcontact, aanzetten (AT, zit dus schakelaar op), op de gele draad van de molexen en elke willekeurige zwarte draad (GND) uit je voeding staat 12V. :)
Link naar reactie
[quote:a639029363="belske"]werkt niet er komt een groen/geele van de voeding naar de schakelaar met een kabel oogje aan, komt denk ik op de desktop kast als massa 1ste molex zwart/zwart/grijs/rood/rood/rood 2de molex wit/rood/blauw/geel/zwart/zwart ik heb gedaan geel met zwart verbonden van de 2de molex[/quote:a639029363] Dat zei ik niet. Dan maak je kortsluiting! groen/geel is aarde Staat er helemaal geen spanning op de molexen? Gaat de fan wel draaien als je de voeding aanzet? :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...