Ga naar inhoud

"system failed cpu test" in games


Aanbevolen berichten

als ik intensieve games speel, krijg ik na een aantal seconden "system failed cpu test" to horen. als ik gewoon surf of photoshop krijg ik geen fouten. nou weet ik niet zeker of er nou 'cpu' of 'gpu' werd geroepen, maar het klonk als cpu. weet iemand of dit misschien een virus is of een driver fout of dat ik misschien te ver overklok? het gebeurde van de een op de andere dag en ik heb niet verder ge-overklokt since weken.
Link naar reactie
[quote:6a39210c00="bbx"]downclock je systeem anders eens naar de default waardes en kijk of die fout dan weg is. Want je hebt nogal wat geclockt, ook aan je gpu namelijk :P[/quote:6a39210c00]ja op normale waarden, heb ik geen problemen, maar het vreemde is dat mijn temparaturen niet extreem hoog zijn en dit van de een op de andere dag gebeurde
Link naar reactie
ok, ik ben er achter wat het is en ik heb het waarschijnlijk opgelost. tenminste, ik heb die vrouw niet meer horen klagen over een cpu test. iemand vertelde mij dat het iets te maken met dat de 12v lijn niet stabiel is en dat kan komen door statische electriciteit of een slechte voeding. hij raadde me aan een nieuwe PSU te kopen en dat alles om dat vervelende mens still te krijgen. ik heb mijn PSU schoon gemaakt en de snoeren netjes opgeruimd en ik heb nog geen problemen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...