Ga naar inhoud

moederbord defect?


Aanbevolen berichten

Wie weet wat die dingen bij de rode pijltjes zijn? Zijn die nog wel goed en niet gebarsten? Ik kom er namelijk achter omdat de pc niet meer goed boot. pas na 4/5x komt ie een keer op en dan hangt ie bij het kiezen van de veilige modus in XP. Moederbord is eem MSI k7t turbo v3. Bios is geflasht naar award v6.00pg wie weet er raad? bedankt! [img:08f2cf9da4]http://www.poirot.nl/moederbord.jpg[/img:08f2cf9da4]
Link naar reactie
Nu ze opgeblazen zijn, leveren ze niet meer een goede voeding voor de processor. Die werkt dus dan niet meer goed en de pc start dan meestal helemaal niet meer op. Ik zit nu ook met zo'n msi bord voor een p3 slot 1. Weet iemand exact waar je deze kan kopen? Bij mij in de buurt en bij conrag hebben ze geen enkele met dezelfde waarden.
Link naar reactie
http://www.dil.nl http://www.reichelt.de Overigens is het niet erg als de werkspanning van de vervangende elko hoger is dan die op het mobo. [color=red:f3d2432f55][i:f3d2432f55]In géén geval mag deze spanning lager zijn!![/i:f3d2432f55][/color:f3d2432f55] Daarnaast: alleen aan prutsen als je a) weet wat je doet b) goed kunt solderen c) geen garantie meer hebt Zodra je niet aan alle 3 de voorwaarden voldoet: niet aan beginnen :P Groet, M.V. Wesstein
Link naar reactie
ctrl+alt+m -> µ :) Ja en nee. Ik weet niet precies of het afvlakelco's zijn (dan maakt een iets (!!) hogere waarde idd niet uit) of dat het onderdelen zijn van bv een geschakelde voeding (frequentie bepalend dus). In dat laatste geval zou een hogere waarde het defintieve einde van mobo, cpu en RAM-bankjes kunnen betekenen. Lijkt me toch niet echt de bedoeling, niet? :wink: :roll: :lol: Succes! Groet, M.V. Wesstein
Link naar reactie
reparatie vervangen voor orgineel .kans dat na vervanging de pc nog niet opstart ,wil zeggen er is meer beschadigd ic,s en transistors gewoon ander moederbord kopen overigens het zijn condensators en deze op de foto zijn defect aan de printzijde/moederbord lekspoor van inhoud condensator
Link naar reactie
[quote:a2355b18f6="Win2k"]reparatie vervangen voor orgineel .kans dat na vervanging de pc nog niet opstart ,wil zeggen er is meer beschadigd ic,s en transistors gewoon ander moederbord kopen overigens het zijn condensators en deze op de foto zijn defect aan de printzijde/moederbord lekspoor van inhoud condensator[/quote:a2355b18f6] Ik weet dat het maar een kleine kans is, maar het gaat me om de ervaring en 4keer €0,50 is minder dan ong. €50,= voor een aopen slot1 mobo. Ik denk trouwens dat het voor de topicstarter wel interessanter is om een nieuw socket A mobo te kopen.
Link naar reactie
[quote:be70939a7e="Win2k"]abit heeft ook last van dit probleem met slot1 moederborden naast het slot alle condensators opgeblazen overigens ik heb nog een slot 1 bord liggen abit BH-6 100% goed welke waarden heb je nodig en hoeveel[/quote:be70939a7e] Ik heb een P3 Slot 1 liggen op 500mhz. (niet zo'n zware dus) Draait op 100 mhz fsb.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...