Ga naar inhoud

Pc blijft hangen!!


Aanbevolen berichten

Hallo, Nieuwe spullen geinstalleerd, a7n8x-e deluxe, 2 x 256 mb adata pc3200, amd 2700+. Processor word goed herkent. Geen vreemde dingen onder het opstarten. Opstarten met widows xp cd, hardware configuratie word gecontroleerd, alle bestanden worden geladen, dan word het scherm zwart met cursor bovenin en gebeurt er niets meer, de pc blijft hangen. Wie kan mij hiermee helpen?
Link naar reactie
[quote:511324a220="Interficior"][quote:511324a220="plextor"]wat voor chipset had je oude mobo.[/quote:511324a220] Kijk maar in zijn sig ;) Verder is je voeding nog krachtig genoeg en zijn je temperaturen ook niet te hoog?[/quote:511324a220] ja oké . maar als je een via mobo eerst in je kast had zitten en nu een Nforce2 dan herkent xp niet de drivers voor het nieuwe mobo . dan blijft hij hangen met een zwartbeeld met alleen een knipperende cursor. ik heb dat ook gehad. msi KT3>asus A7N8X. enige optie format C
Link naar reactie
[quote:142adc9074="Interficior"] [quote:142adc9074="Obi-wan-kenobi"] De AMD 2700+ is een T-bred, dus 266FSB. Op hoeveel staat de FSB in je mobo? Zet alles anders op defaultwaarden in je BIOS. [/quote:142adc9074] Vorgens mij is die 2700+ op 333 MHz hoor. [/quote:142adc9074] ff FAQ geleze, is idd. FSB333 ... :oops:
Link naar reactie
Als ik gewoon opstart met de oude installatie zie ik een heel wazig beeld van het win xp opstart scherm. Dus probeer ik opnieuw te installeren waarbij de pc blijft hangen. Op het mobo niets veranderd dus die staat nog op fsb 400/333/266 In de bios staat de fsb 166 en de mp op 13 waarna de 2700+ herkent word. Sata setting op mb disabled Firewire en usb kabels losgehaald. Ander geheugen geprobeerd. tot nog toe alles zonder resultaat.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...