Ga naar inhoud

Geheugen Upgrade


Aanbevolen berichten

[quote:3229e90b6f="NoepZoR"]ach ga maar zo door.. komt er vanzelf wel een slotje op :roll: @Duke, als je een latje geheugen koopt wat je nu ook hebt, dus gewoon weer 256mb kingston value dan zit je wel goed.[/quote:3229e90b6f] yup zoals al een paar keer eerder door anderen genoemt (met dus een CAS van 2,5 :P ).
Link naar reactie
  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:807aed1dc0="sdk"]yup zoals al een paar keer eerder door anderen genoemt (met dus een CAS van 2,5 :P ).[/quote:807aed1dc0] speciaal voor sdk weer, alleen hij mag klikken ;): bijna allemaal cas 3 kingston :D wunderbar :P [url=http://www.interngeheugen.com//link.odb?stat=TPW&url=/prodlijst.odb?sortgroep=KINGPC400&a=31566&mpid=8289]*klik*[/url] en omdat SDK het laatste woord wilde hebben maar ik dat ook wil: [url=http://www.xs4all.nl/~bravel/webfolder/jesuslovesyou.gif]*klik*[/url]
Link naar reactie
[quote:ae6b840905="sdk"]en van wie hoorde jij dat hyperx bestaat :lol:[/quote:ae6b840905] niet van jou want ik had het al voordat je erover begon... denk dat ik het pas weet sinds pc3000 van hyperx net uit kwam... (moest kiezen tussen corsair pc3000 en hyperx.... koos toen voor corsair (domdomdom :P maarja wist toen niet dat het bh5 was etc net als vele andere het ook niet wisten ;))
Link naar reactie
[quote:848e44e901="sdk"][quote:848e44e901]DDR370 = pc3000, geen standaard maar doet et wel kan je ook nog goed mee overclocken meestal werkt bijna zeker wel op je mainboardje waar kan je dat kopen trouwes?[/quote:848e44e901] lol je wist nie waar je het moest kopen: google?[/quote:848e44e901] kinderachtig hoor :roll: hoog tijd voor een slotje, duke heeft zn antwoord en er wordt hier alleen maar offtopic geflamed :-?
Link naar reactie
[quote:3b9d35cd5f="sdk"]lol je wist nie waar je het moest kopen: google?[/quote:3b9d35cd5f] ik vraag waar jij dat wilde kopen.... ik zeg toch niet "waar kan ik dat kopen" groei op ofzo :-? omdat ik 2-2-2 timings zag dacht ik even aan BH5 geheugen maar die regel geld alleen voor khx3200 aangezien die niet meer nieuw te koop zijn met 2-2-2 timings... snappie het nou knullie :roll:
Link naar reactie
[quote:54492d1924="Vandread"][quote:54492d1924="sdk"]lol je wist nie waar je het moest kopen: google?[/quote:54492d1924] ik vraag waar jij dat wilde kopen.... ik zeg toch niet "waar kan ik dat kopen" groei op ofzo :-? omdat ik 2-2-2 timings zag dacht ik even aan BH5 geheugen maar die regel geld alleen voor khx3200 aangezien die niet meer nieuw te koop zijn met 2-2-2 timings... snappie het nou knullie :roll:[/quote:54492d1924] lol nu met 2 grappig, als je zegt waar kan je dat kopen bedoel je in de nederlandse taal toch echt voor jezelf. als je zegt waar kan jij dat kopen bedoel je vaak dat iemand iets koopt en dan aan jou doorverkoopt. als je wilt weten waar ik het kan kopen wees dan duidelijk en zeg, en waar zou je dat willen kopen. maar goed ik merk al dat dit totaal nutteloos is praten met 2 amd budies die waarschijnlijk ook helemaal fan van gaysta.. urm playstation 2 zijn. Dus ik druk maar op het topic niet meer volgen knopje voor er weer een topic gesloten wordt in dit dichte forum.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...