Ga naar inhoud

corsair types


Aanbevolen berichten

[quote:4f34eb1287="erik-m"]ik zou me mobo kunnen voltmodden en dat me proc gelocked is is toch niet zo'n groot opstakel of vergis ik me hierin? ik d8 dat jasper ook zijn 2,5 gyg haalde met mp 11x toch ? :lol: maar idd niet geweldig voltage op dit bord misschien kan ik em verpatsen aan me vader of moeder of broertje of .... :P anyway ik zou eerst is kunnen kijken voor een voltmod maar dan wil ik het wel ff allemaal duidelijk hebben maar ik weet cker dat het al een hele verbetering zou zijn om goed oc geheugen met strakke stimings te hebben en kingston hyper x hadden toch veel problememen met dit mobo ? dus dit is dan geen optie welk blijft dan over?[/quote:4f34eb1287]ja dat klopt, maar ik had 1.65v (1.72v in speedfan info) op m'n cpu en 2.9 op de mem. met 3v vdimm of meer had ik waarschijnlijk hoger kunnen halen, want mijn cpu wil best 2.6 ghz a-sync. ik heb ook nog een 2500+ mobile liggen, maar dat heeft geen zin met dit geheugen, ik heb het wel eens geprobeert en kwam uit op 2.8 ghz 1.75v. ik ben wel tevreden met hoe het nu loopt.
Link naar reactie
[quote:3dfc46b8d4="Jasper G."] ik heb ook nog een 2500+ mobile liggen, maar dat heeft geen zin met dit geheugen, ik heb het wel eens geprobeert en kwam uit op 2.8 ghz 1.75v. ik ben wel tevreden met hoe het nu loopt.[/quote:3dfc46b8d4] uhj .... wrom niet toch die mobile erin trouwes die 1.2 denk dat het ch5 is :) leuke snelheden mee te behalen niet de strakste timings alleen geloof ik
Link naar reactie
[quote:12f7fc7e02="Vandread"][quote:12f7fc7e02="Jasper G."] ik heb ook nog een 2500+ mobile liggen, maar dat heeft geen zin met dit geheugen, ik heb het wel eens geprobeert en kwam uit op 2.8 ghz 1.75v. ik ben wel tevreden met hoe het nu loopt.[/quote:12f7fc7e02] uhj .... wrom niet toch die mobile erin trouwes die 1.2 denk dat het ch5 is :) leuke snelheden mee te behalen niet de strakste timings alleen geloof ik[/quote:12f7fc7e02]te veel gedoe en bovendien houdt mijn gegeugen het niet eens bij. misschien een keer een vdimm mod?
Link naar reactie
[quote:c55df58897="Vandread"][quote:c55df58897="Jasper G."]te veel gedoe en bovendien houdt mijn gegeugen het niet eens bij. misschien een keer een vdimm mod?[/quote:c55df58897] multiplier is toch unlockt dus waarom niet? je kan draaien wat je wilt? of is de bandbreedte dan neit toereikend ofzo :-?[/quote:c55df58897]ik weet niet eens of de mp gelocked is of niet. misschien van de week even uitproberen, ik ben momenteel niet meer zo bezig met overklokken en benchen.
Link naar reactie
[quote:76b8e27ffd="Vandread"]bh5 is niet meer nieuw te koop Strakste timings met OC potentie is Bh6 Enige waarvan ik zeker ben dat het er op zit is mushkin pc3200 2-2-2 maar misschien weet erazor meer dan ik :) ik weet niet zeker wat er op bepaalde kingston hyper x zit, denk eigenlijk ch5 omdat bh6 al een hele tijd geleden gestopt is met produceren en bh5 ook al een tijdje terug Maar het feit wil ook dat je met jou mainboard geen hoog voltage door het geheugen kan pompen zodat je hoge fsb's kunt halen, tevens is je MP gelockt van je cpu dus echt ver zal je denk ik niet komen.[/quote:76b8e27ffd] ik heb ff gekeken maar alle mushkin pc3200 die ik zie is allemaal 2-3-2 ?? :-? dus als jij weet waar ik het kan krijgen misschien ff een linkje? :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...