Ga naar inhoud

Amd tuning 2000+ naar 3200+


Aanbevolen berichten

[quote:ef6a0a32cb="Caspadri"]Gelezen in de Maandblad Chip van april dat je een Amd processor 2000+ gemakkelijk naar een 3200+ kan veranderen, alleen is mij niet duidelijk wat ik dan in de Bios moet veranderen.[/quote:ef6a0a32cb] Je multi-plier en FSB. Maar gemakkelijk zal het niet worden, is wel een erg grote stap die je neemt. Lees de FAQ eerst eens door...
Link naar reactie
zoals matel zij: heel erg goed koelen die proc dan moet je een bord hebben wat een hoog voltage kan leveren anders zal je die overklok wel niet redden je moet cache unlocken want een 3200+ heeft 512kb en die 2000+ heeft 256kb en dan moet je proberen te versieren dat je hem op 2,2ghz krijgt (een 3200+ is 11*200) maar voordat je begint, lees eens ba's overclocking guide (in de faq staat een link dacht ik en surf wat op internet over overklokken als je niet weet hoe het moet
Link naar reactie
nee idd want ik heb nu een tbred en die 2140 kan ik alleen bereiken met voltage verhogen.(1,85 V) en mijn bord kan maar tot 1,90V dus veel hoger kom ik niet tenzij de koeling beter wordt :cry: dus je moet idd een thorton hebben, maar ik weet niet hoe groot de kasn is dat je die krijgt als je om een 2000+ vraagt
Link naar reactie
[quote:be578ba9ee="schoenie"]nee idd want ik heb nu een tbred en die 2140 kan ik alleen bereiken met voltage verhogen.(1,85 V) en mijn bord kan maar tot 1,90V dus veel hoger kom ik niet tenzij de koeling beter wordt :cry: dus je moet idd een thorton hebben, maar ik weet niet hoe groot de kasn is dat je die krijgt als je om een 2000+ vraagt[/quote:be578ba9ee] om een 3200+ te krijgen moet je ook de andere cache activeren, een thoroughbred op de zelfde kloksnelheid als een barton krijgt een lagere rating.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...