Ga naar inhoud

Overclock Pentium 4


Aanbevolen berichten

Goeie Dag Peoples Zo ik ben nu begonne met overclocken van mij pc. Het gaat wel goed eerst had ik me proccesor gedaan en toen zette ik me pc aan maar toen ging die weer uit ik heb toen de voltage wat hoger gedaan maar weet eigenlijk heel niet welke voltage ik nou moet gebruiken voor wat kunne jullie mij mischien helpen? Mijn moederbord is een px845 GEV Pro ik heb me pc nu overclockt tot een 2,7 hoe ver kan ik gaan en met welke voltage? heb geen extra koolers!
Link naar reactie
We kunnen nooit precies zeggen hoe ver je kan gaan met overklokken, maar het zou handig zijn voor een indicatie als je ook even de originele kloksnelheid van je processor vermeldt en wat je verder nog voor warme onderdelen in je kast hebt. Dat geval met het voltage:kan je hem op auto zetten:doe dat dan anders moet je gewoon een stapje omhoog doen.
Link naar reactie
zo ik heb nu met pentium 4 2,4 naar 2,88 is dat maby beetje heavy? voltage staat op 2,800 volt van me cpu en van me drr staat tie op max is volgens mij 1,80 temperatuur van cpu is 43 en van me kast is ook 43. Na 5 min soldier fortune 2 is de temp van me kast 50 en cpu 49.
Link naar reactie
omdat deze als server verder gaat... en ik een nieuwe en snellere wou! Maar als jullie nou een manier weten hoe ik van me pentium 3 een pc kan maken waar ik een 120 gb hardeschrijf in kan doen dan ga ik van deze 2,88 ghz pc een 2e pc maken zodat ik er wat mir op mijn netwerkje heb draaien.. dus weet iemand iets? dat pentium 3 120 gig ondersteund!
Link naar reactie
[quote:b54111af26="xqlusiveparadise"]hmmz :roll: Uitleg??[/quote:b54111af26] bios van je P3 systeem ondersteund geen grote schijven? als je een pci kaartje met ide-controler (hdd controler dus) gebruikt word de hdd gewoon herkend door die controler.... en zodoende ook in windows etc http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/269 dit soort dus...
Link naar reactie
[quote:b73397d98e="xqlusiveparadise"]Ik begrijp het! En dan kan je dus gewoon een 120 gb hardeschrijf erop doen :D dat is handig en dan kan ik die p 4 2,88 ghz als 2e comp gebruiken. hmmz erg handig welke controller kan ik het beste nemen?[/quote:b73397d98e] geen idee... wat wil je ermee doen?
Link naar reactie
[quote:025edbe1cc="xqlusiveparadise"]wat kan je er verder nog mee doen dan. En ik vraag in die winkel dan naar... Heb je niet even een site met plaatje en waar het precies op staat? Alvast weer heel erg bedankt! I Love All the people here! :P[/quote:025edbe1cc] leuk en aardig maar als je op google de naam van een van die promise kaartjes invult die bij die link stond of gewoon de link volgt en dan bij wat van die shops gaat kijken heb je het snel genoeg gevonden.... luiheid kent grenzen ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...