Ga naar inhoud

asua a7n8x-x of asus a7v8x-x?


Aanbevolen berichten

Ik ben er bijna uit welk systeem ik wil kopen, maar ik hoor ook geluiden het een asus a7v8x-x een goed moederbord is. Als ik nou zou moeten kiezen tussen de twee asus moederborden, welke zou ik dan moeten nemen? Wel belangrijk is dat ik de eerstkomende jaren (minimaal 3) met deze pc voort kan. Hij wordt voornamelijk gebruikt voor het spelen van 3d-spellen (ook de nieuwste), internet, afspelen van films en werken met office 2000.
Link naar reactie
[quote:42962f2aae="feike1977"]Ik ben er bijna uit welk systeem ik wil kopen, maar ik hoor ook geluiden het een asus a7v8x-x een goed moederbord is. Als ik nou zou moeten kiezen tussen de twee asus moederborden, welke zou ik dan moeten nemen? Wel belangrijk is dat ik de eerstkomende jaren (minimaal 3) met deze pc voort kan. Hij wordt voornamelijk gebruikt voor het spelen van 3d-spellen (ook de nieuwste), internet, afspelen van films en werken met office 2000.[/quote:42962f2aae] De A7N8X-X is sneller omdat het een nForce bord is die een snellere chipset heeft. Maar of een systeem 3 jaar blijft leven weet ik ook niet.
Link naar reactie
het snelheidsverschil is nihil en als je niet gaat overklokken zie ik geen reden om extra geld uit te geven voor functies die je niet gebruikt. en dat de nforce2 sneller is dan de via kt400 is volgens mij alleen als de nforce dual-channel geheugen gebruikt en deze optie heeft de a7n8x-x niet :cry:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...