Ga naar inhoud

Niet meer te meten


Aanbevolen berichten

ik heb een asus moederbord en het probleem daarvan is dat hij niet meer de toerental van de voeding niet meer bijhoud ook een andere voeding geprobeerd. en ondertussen houdt ie het ook niet meer bij met de cpu cooler in het bios kan ik alleen nog de cpu toerental nog zien maar ik ben bang dat het daar ook binnenkort niet meer te zien is waar kan dit aan liggen? Het mobo is een asus a7a 266 e
Link naar reactie
Er kan aan je voeding een stekkertje zitten die je op het moederbord aansluit zodat die het toerental van je de fan in de voeding kan uitlezen. Maar bedoel je dat je in windows met een proggie het toerental niet meer kan uitlezen? Asus heeft hier speciaal een proggie voor Asus probe als het daar niet werkt dan kan je ook nog een ander programma proberen zoals speedfan. Als er dan nog geen toerental wordt aangegeven dan is misschien de connector hiervoor op je moederbord kapot, of het draadje van je voeding die hierop wordt aangesloten. Je kan dan ook nog een andere fan proberen er op aan te sluiten om te kijken of er dan wel een toerental wordt aangegeven.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...