Ga naar inhoud

aldi dus


Aanbevolen berichten

Ja inderdaad een beetje laat de pc's vlogen de deur uit, en de golfclubs staan alweer te popelen om verkocht te worden naast de repen, maar op het moment draaid het goed "nog" niets mis mee, alleen ik kan niet herkennen wat voor moederbord er in zit, op het eerste gezicht lijkt het een MSI moederbord maar type ik het serie nummer in bij google komt er een asus uit ,of heeft msi wat te maken met asus??????? mischien wel een nieuw onderwerp...... wat heeft Msi te maken met Asus of juist andersom of juist helemaal niets!!!! maar in iedergeval bedankt voor je steun :)
Link naar reactie
wat ik begrepen had is dat bijna alle onderdelen zijn gemaakt voor medion. vandaar de rare radeon 9800 als ik hem goed had begrepen had het moederbord een L-vorm, klopt dat? Medion sluit waarschijnlijk contracten af met fabrikanten om afwijkende modellen te maken zodat medion de enige is die voor de onderdelen kan zorgen en zo extra winst kan makenm, maar ik denk dat msi en asus niks met elkaar te maken en hebben en het puur toeval is dat ze beiden eenzelfde typenummer gebruiken
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...