Ga naar inhoud

De pc legt af en toe het bijltje er bij neer:(


Aanbevolen berichten

Mijn pc valt de laatste tijd af en toe uit en start dan vanzelf meteen weer op. Ik zelf denk niet dat het aan windows ligt maar aan de voeding van 250 watt! Nou is mijn vraag: als het aan de voeding ligt, heeft het dan zin om bijv. de firewire kaart en de modem uit de pc te halen want die gebruik ik toch niet zodat ik genoeg stroom over hou voor de rest!
Link naar reactie
[quote:549cc9780d="MichelG"]Dat kan net iets te veel zijn. Ik wist overigens niet dan dell ook al aparte voedingen maakte.[/quote:549cc9780d] Voor een aantal modellen heeft dell idd aparte voedingen gemaakt. Als je een andere voeding aansluit, blaas je je mobo op (de voedingsaansluiting op het mobo is ook aangepast...).
Link naar reactie
Het kan dus wel aan Windows liggen. Heb je XP ? Iedereen weet nattuurlijk dat xp een hele hoop "handige" functies heeft. IK heb ook net zoiets als jij gehad, Windows schakelt je pc uit bij somige kritische fouten en start daarna opniew op. Dat had ik ook gewoon uit het niets gewoon een beetje internetten en plof daar gaat ie. Je kunt die dingen met progjes zoals XP-Antyspy ofzow
Link naar reactie
ik denk dat het de voeding is, 250 watt is een minimum. mocht het toch aan windows liggen, dan kun je bij (in XP)systeemeigenschappen via tabblad geavanceerd kiezen voor opstart en herstel instellingen. hier het onderste vinkje weghalen bij computer automatich opnieuw opstarten bij systeemfouten. dit zou kunnen helpen. succes.
Link naar reactie
Toevallig, ik had dat probleem van opnieuw opstarten ook met mijn oude computer (Athlon 1333MHz). Ik weet daarvan zeker dat het niet aan Windows ligt, want soms starte die zelfs in het bios opnieuw op, of bleef die daar steken. Dit gebeurde elke keer dat ik de pc aanzette en bleef dan ongeveer een half uur opnieuw opstarten. Daarna kon je verder zonder dat ie vastliep. Ik had ook met een TV-Tuner te maken: Ik plaatste een TV-Tuner, na ongeveer twee weken kwamen de problemen. Ik haalde de tuner eruit, en de problemen stopten, maar kwamen naar ongeveer twee weken weer terug. Toen heb ik alle onderdelen er opnieuw ingestoken: problemen hielden op, maar kwamen weer na twee weken terug. Daarna heb ik het geheugen er opnieuw ingestoken: problemen hielden op, maar kwamen na twee weken weer terug. Ik vind het een raadsel.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...