Ga naar inhoud

Barton 74 graden!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Temp-sensor gaat niet snel kapot door een hoge temp... Is dus wss toch je proc, en blijven ontkennen en hopen dat je gelijk krijgt van ons helpt echt niet. Speel anders op safe en koop nieuwe mobo én proc. Kost wat, maar je weet iig zeker dat het probleem de wereld uit is ;) Aan de andere kant: gezien je eerdere berichten in dit draadje woon je nog thuis en vermoed ik dat je nog geen 18 bent, dus zul je je ouders héél lief moeten aankijken... Wijze, maar voor jou dure les: rotzooi nooit met andermans spullen als je geen (of onvoldoende) verstand van zaken hebt.... Klinkt rot, is niet rot bedoeld, maar zo werkt 'de grote mensenwereld' nou eenmaal. En als je eenmaal 18 bent *sta* je dus in die 'grote mensenwereld' en zul je dus zelf voor dergelijke schade opdraaien.... Dat zijn dure grappen hoor :-? Groet, M.V. Wesstein (reeds lang de 18 gepasseerd ;))
Link naar reactie
kwa koelers weet ik genoeg hoor. Op mijn eigen barton zit een coolermaster aero 7+ . die word gewoon @ 2.3ghz 45 graden. maar als je processor kapot is krijg je geen beeld maar hij gaat wel aan. ( ervaring met een PIII ) Maandag - dinsdag zal ik echt weten wat het is. Die winkel zei dat het de voeding kon zijn.
Link naar reactie
uhmz even mijn broertje te hulp te komen: Als je de palomino vervangt door een barton en hij doet t dan ook niet? is de barton dan ook kapot...:P dus naar mijn inziens gewoon het mobotje dat kaduuk is. uhmz als er zwarte spikkels zitten op de condensatoren aan de bovenkant op het ijzer? wat betekend dat?
Link naar reactie
[quote:f34d3b6bd5="rickNLWL"]kwa koelers weet ik genoeg hoor. Op mijn eigen barton zit een coolermaster aero 7+ . die word gewoon @ 2.3ghz 45 graden. maar als je processor kapot is krijg je geen beeld maar hij gaat wel aan. ( ervaring met een PIII ) Maandag - dinsdag zal ik echt weten wat het is. Die winkel zei dat het de voeding kon zijn.[/quote:f34d3b6bd5] ik heb een 2200+ kapot gehad, die werd heel instabiel, onverwachte vastlopers enzovoorts, soms helemaal niet opstarten, maar ik heb ook een 2000+ kapot gehad, deed ie helemaal niks meer
Link naar reactie
[quote:f32fb686ff="rickNLWL"]kwa koelers weet ik genoeg hoor. Op mijn eigen barton zit een coolermaster aero 7+ . die word gewoon @ 2.3ghz 45 graden. maar als je processor kapot is krijg je geen beeld maar hij gaat wel aan. ( ervaring met een PIII ) Maandag - dinsdag zal ik echt weten wat het is. Die winkel zei dat het de voeding kon zijn.[/quote:f32fb686ff] ik heb een 2200+ kapot gehad, die werd heel instabiel, onverwachte vastlopers enzovoorts, soms helemaal niet opstarten, maar ik heb ook een 2000+ kapot gehad, deed ie helemaal niks meer
Link naar reactie
Als ik jou was zou ik eerst een andere koeler gaan halen alles goed schoon maken en opnieuw monteren. Kijk ook eens naar je geheugen en voel eens aan de voeding wanneer je temps weer hoog zijn. Zelf heb ik namelijk ook gehad dat mijn temp hoog was door mijn voeding werd bijna rood heet tjs nogal logisch dat de temp van je proc dan ook stijgt. Kijk ook eens goed naar de instellingen van je bios en ga niet zomaar alles zitten veranderen.
Link naar reactie
[quote:2657be727c="magier76"]Als ik jou was zou ik eerst een andere koeler gaan halen alles goed schoon maken en opnieuw monteren. Kijk ook eens naar je geheugen en voel eens aan de voeding wanneer je temps weer hoog zijn. Zelf heb ik namelijk ook gehad dat mijn temp hoog was door mijn voeding werd bijna rood heet tjs nogal logisch dat de temp van je proc dan ook stijgt. Kijk ook eens goed naar de instellingen van je bios en ga niet zomaar alles zitten veranderen.[/quote:2657be727c] In het bios hebben we ook niet zitten kloten. Maar ik kan je vertellen ook al doe je hem er schoon in met nieuwe koelprut en rotsooi. Dan wordt ie alsnog 85 graden. Beetje vreemd niet...;). Boxed koelers zijn gemaakt voor die cpu's en kunnen ze koel genoeg houden (max 65 bij 25 huis temp) geheugen?? wat heeft dat er mee te maken..? geeft zowat geen warmte af. Voeding werd niet warm kwam zelfs noggeneens warme lucht uit de koeler.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...