Ga naar inhoud

Een (budget)gamesysteempje voor <€750


Aanbevolen berichten

Ik heb ook ff rondgezocht :lol: :lol: :o 123PC.nl is lkkr goedkoop met zelf samenstellen: 1 x AMD Athlon XP Retail 2600+ XP2600+ 333Mhz FSB 1 x HDD Maxtor 80GB 7200RPM UDMA133 Liquid 1 x Sapphire ATI 9200 Atl AGP Lite Tv-out, 256mb DDR Retail 1 x AOpen QF50A Midi Tower 300Watt Black 1 x ASUS DVD 16x48 IDE Retail E616, BLACK 1 x Plextor ReWriter 52x24x52 IDE Retail, PX-W5224TA/T3BCBlack 1 x 3.5' 1.44 FDD Samsung Black 2 x 256mb DDR pc3200 1 x Microsoft OEM Optical Wheel Mouse PS2/USB 1 x Sweex Silverlook Multimedia Keyboard 1 x HYUNDAI QV770 17" CRT SILVER 1 x ASROCK Socket A K7S8X Rev.3.0+LAN SIS746FX Chip Totaal: 743.89EUR Alleen verz. kosten erbij en VOILA! Het is echt een super systeempje met alles wat je nodig heb... Misschien heb je cd writer/dvd speler niet nodig, dan ben je nog goedkoper uit! :lol:
Link naar reactie
Ik zou geen sweex toetsenbord nemen. K heb ook zo'n multimedia toetsenbord gehad, maar die typte echt niet lekker. Ik zou in plaats van dat ding een Microsoft mulitmedia toetsenbord nemen, is iets van 19 euro en typt veel beter... en een 9200 is wat aan de magere kant (om het zo maar te zeggen)
Link naar reactie
[quote:d94ca2df29="Kaz'Duzar"]Ik zou geen sweex toetsenbord nemen. K heb ook zo'n multimedia toetsenbord gehad, maar die typte echt niet lekker. Ik zou in plaats van dat ding een Microsoft mulitmedia toetsenbord nemen, is iets van 19 euro en typt veel beter...[/quote:d94ca2df29] ik heb ook een Sweex toetsenbord (als ik het goed heb, in elk geval wel een goedkope) maar die typed beter dan mijn vader zijn Microsoft toetsenbord van over de 50 euro... en dat terwijl mijn sweex maar € 7,50 kost ofzo :lol:
Link naar reactie
[quote:8df2e10a7f="computer_nerdo"][quote:8df2e10a7f="Kaz'Duzar"]Ik zou geen sweex toetsenbord nemen. K heb ook zo'n multimedia toetsenbord gehad, maar die typte echt niet lekker. Ik zou in plaats van dat ding een Microsoft mulitmedia toetsenbord nemen, is iets van 19 euro en typt veel beter...[/quote:8df2e10a7f] ik heb ook een Sweex toetsenbord (als ik het goed heb, in elk geval wel een goedkope) maar die typed beter dan mijn vader zijn Microsoft toetsenbord van over de 50 euro... en dat terwijl mijn sweex maar ? 7,50 kost ofzo :lol:[/quote:8df2e10a7f] Jij vindt een hele zachte aanslag misschien lekker, maar als ik een werkstuk voor school moest typen was het echt niet fijn om dat te doen met mijn sweex board... Nu heb ik een Microsoft mulitmedia keyboard en die toetsen geven iets meer weerstand en hoef je minder ver in te drukken. Dit typt echt veel beter en nu kan je ook veel beter supersnel typen. Ook vond ik die multimedia toetsen van dat sweex ding een beetje klein (die van microsoft zijn groter en je hebt ook bij de microsoft (en Logitech internet navigator) functietoetsen op de plekken van F1-F12. Met F-lock kun je dan wel F1-F12 gebruiken. Ik zou dus een Microsoft multimedia keyboard of Logitech internet navigator kopen (ik vindt die logtiech internet navigator vaak net iets beter typen, maar die is wel wat duurder)... @TS Maar kijk anders of je niet in de winkel wat uit kunt proberen... en als dat niet kan kijk dan bijvoorbeeld bij de mediamarkt, daar heb je voor ongeveer elke keyboard een 'showboard' die je kunt uitproberen...
Link naar reactie
Misschien ook ff de moeite waard om hier te kijken... www.compusupply.nl Amd Xp2800+ Asus A7N8X-X NFORCE Moederbord 512 MB PC400 DDR 80GB Maxtor 7200rpm 8MB cache Nec 3.5 diskettestation ATI Radeon 9600 PRO 256MB 420W Deluxe kast Liyama 17" 704 BLACK Dvd Lite-on 16x48x Onboard Dolby Digital sound Voor 741 euri :) Greetz
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Kun je mij uitleggen waarom 128 mb versie beter is dan 256 mb versie MichelG? (ik heb niet echt veel verstand van computers) En ik heb van een andere reactie gehoord dat die compusupply niet al te betrouwbaar was. Het was een systeem met kuren en die gast van compusupply zou zijn afspraken niet nakomen bij iemand. Ik wil zelf namelijk ook een nieuwe computer kopen en het is inderdaad niet duur bij compusupply maar ik pas wel eerst even op. Heeft iemand anders nog ervaringen met compusupply? Alvast bedankt, Paul.
Link naar reactie
256 mb die niet op de top kaarten zit is langzamer geheugen dan 128 mb wat op die kaarten zit. Daarom zullen de prestaties minder zijn ook al heb je 2 x zoveel geheugen. Kaarten die wel profiteren van 256 mb geheugen zijn de top kaarten zoals 9800pro of 9800xt. Overigens kan je voor zo'n vraag beter even een eigen topic maken denk ik, in plaats van in een enigszins oud topic te posten.
Link naar reactie
Jah sorry, ben hier ook net nieuw en heb ook niet echt op de datum gelet. Is het erg als ik in deze topic nog wat vragen stel? Want bij welk onderwerp moet ik een vraag stellen of iemand ervaringen heeft met bepaalde winkel, bij internet en dan bij anders ofzo? Nogmaals exuses als het niet gepast is om in zon oude topic nog te posten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...