Ga naar inhoud

[PC-CASE] Koolance PC2-650BK


Aanbevolen berichten

Ik was aan het surfen op de site van Koolance en kwam het volgende tegen, De kast: PC2-650BK Dit is met waterkoeling ingebouwd en radiator bovenop, er zitten nog geen blokjes bij (gpu, cpu, chipset.). Aangezien ik waterkoeling wil hebben ( Vooral voor m'n 9800 XT ) vind ik deze kast een goede keuze (het moet namelijk een zwarte kast zijn kwa design. Wat voor kabels moet ik erop aansluiten (diameter) en wat zijn de beste blokjes op het moment ? Ik zou graag advies hierover willen hebben. [b:e3082d6ab9]Kast:[/b:e3082d6ab9] [img:e3082d6ab9]http://www.koolance.com/products/images/pc2-650bk_02.jpg[/img:e3082d6ab9] Ik kan deze kast niet vinden in de pricewatch en zie hem ook nergens verder in een europese winkel :-? . Kan iemand me verder helpen die er toevallig over gehoord/gelezen heeft ? Mijn dank is groot.
Link naar reactie
[quote:ed67522df9="Fr4ggie"]Diniz, Dit is de oude versie namelijk: PC2-601BW Ik ben op zoek naar de nieuwe versie.[/quote:ed67522df9] Ik denk dat je nog even zult moeten wachten. Ook bij de Mycom hadden ze zo'n kast, maar alweer niet precies deze. Hij is denk ik nog te nieuw, en dat daarom nog geen een winkel ze heeft.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...