Ga naar inhoud

asus a7n8x-x aanrader system performance agressive??


Aanbevolen berichten

[quote:d3cdaaa27c="Vandread"][quote:d3cdaaa27c="Duketheboss"] beetje[/quote:d3cdaaa27c] ah stiekem toch! duron1400 gaan hard hor ;) 200 fsb zou je moeten kunnen halen.... 2100 mhz :) op 1,75 vcore ofzo[/quote:d3cdaaa27c]2100 mhz ? :o howly shit ! , kan je mij dat garanderen dan dat er niks fout gaat ofzow ?
Link naar reactie
[quote:bf673a18a7="bbx"]ik denk dat VAndread een geintje maakt, tenzij je met waterkoeling wil gaan klooien. :wink:[/quote:bf673a18a7] ik maak geen grappen.... dat lukt denk ik wel als je alles goed insteld etc je cpu zal iig niet affikken (zit toch beveiliging op die plank voor te warme cpu? gewoon 60 graden instellen ofzo dat ie dan shutdown doet) ik draaie hier een duron1800 @ 2250 op 1,75... peanuts... je kan waarschijnlijk zelfs 1,65 vcore doen... maar ik houd van ietsje meer ;) als je ook maar een redelijk koelblokje hebt moet 1,75 vcore kunnen gewoon proberen, vergeet je devider niet op 6/2/1 te zetten als je dat handmatig moet instellen slopen zal je de boel niet, als je pc niet boot gewoon je bios resetten, je weet vast wel hoe je dat goed doet..... ik neem wel aan dat je een B stepping hebt? A steppings trekken nietzo ver namelijk.... (zelf 1 gehad) op waterkoeling doen durons 2500-2600 mhz...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...