Ga naar inhoud

ASUS A7V600 (VIA KT600 Chipset)


Aanbevolen berichten

Ik heb vanmiddag de ASUS A7V600 SocketA gekocht. in combinatie met 256MB DDR400 (PC3200) Kingston . Het bord ondersteund onder meer SATA , AGP8x , e.t.c..... De chipset die op het bord zit is een VIA KT600 , is dit een goed bord ? Ik ben er zelf erg tevreden over :) ik kan er maximaal een Athlon XP 3200+ met 400Mhz FSB opgooien :P
Link naar reactie
  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Wat is hier nou het nut van :roll: Je hebt em al gekocht en nu wil je weten of ie goed is? Of wil je gewoon even laten weten dat je een nieuw bord heb gekocht?? naja, als je hier vaker komt dan weet je inmiddels wel dat de nForce chipsets het meest populair zijn, vooral omdat ze goed overklokken. Helaas jij hebt een KT600, maar verder is het geen verkeerd bord.
Link naar reactie
[quote:95c0544ae7="Duketheboss"]Ik heb vanmiddag de ASUS A7V600 SocketA gekocht. in combinatie met 256MB DDR400 (PC3200) Kingston . Het bord ondersteund onder meer SATA , AGP8x , e.t.c..... De chipset die op het bord zit is een VIA KT600 , is dit een goed bord ? Ik ben er zelf erg tevreden over :) ik kan er maximaal een Athlon XP 3200+ met 400Mhz FSB opgooien :P[/quote:95c0544ae7] en ik heb gisteren een krop sla gekocht. daar ben ik ook zeer tevreden over. dit slaat nergens op
Link naar reactie
Nee hoor, dat is niet verboden, evenmin dat mensen tegen je zeggen dat ze het een nutteloos topic vinden. Eigenlijk is dit forum bedoeld om antwoorden te geven op vragen over problemen, want op de vraag wat we van je moederbord vinden kan je talloze reviews lezen op het internet, sterker nog, misschien had je dat beter vooraf kunnen doen zodat je niet had hoeven afvragen of je er goed aan heb gedaan om dit moederbord aan te schaffen. Toch wil ik je als uitzondering wel een antwoord geven: misschien had het beter geweest een nforce2 mobo te kopen. Jouw KT600 based moederbordje is niet verkeerd hoor, maar er zijn betere te vinden, de zoals al eerder aangegeven Nforce2 moederbordjes..
Link naar reactie
[quote:3be6b9bd6c="pcguy"]waarom heb je 256mb geheugen gekocht en niet 512mb want 256 is ook beetje weinig[/quote:3be6b9bd6c] omdat ie nooit zoveel centjes heeft.... ik lach me telkes weer kappot om de grappen en grollen van onze enige echte Duketheboss [i:3be6b9bd6c]Hoeveel koste die knul?[/i:3be6b9bd6c] voor de zelfde prijs had je waarschijnlijk een leuk Nforce2 moederboardje kunnen kopen die momenteel toch bij de meeste mensen de voorkeur geniet qua chipset ;) [i:3be6b9bd6c]en ik kan me herrineren dat je over iedere euro moeilijk deed, vanwaar deze plotselinge koop?[/i:3be6b9bd6c] :D ps: kt600 is best goed hoor, bied leuke features voor een redelijke prijs :) leuk gekocht :) have fun ermee (en sloop de boel niet ;))
Link naar reactie
[quote:929d09d5ed="Vandread"][quote:929d09d5ed="pcguy"]waarom heb je 256mb geheugen gekocht en niet 512mb want 256 is ook beetje weinig[/quote:929d09d5ed] omdat ie nooit zoveel centjes heeft.... ik lach me telkes weer kappot om de grappen en grollen van onze enige echte Duketheboss [i:929d09d5ed]Hoeveel koste die knul?[/i:929d09d5ed] voor de zelfde prijs had je waarschijnlijk een leuk Nforce2 moederboardje kunnen kopen die momenteel toch bij de meeste mensen de voorkeur geniet qua chipset ;) en ik kan me herrineren dat je over iedere euro moeilijk deed, vanwaar deze plotselinge koop? :D ps: kt600 is best goed hoor, bied leuke features voor een redelijke prijs :) leuk gekocht :) have fun ermee (en sloop de boel niet ;))[/quote:929d09d5ed] Ik ben idd erg tevreden over de chipset enzo.... :P en het geheugen ook DDR 400
Link naar reactie
[quote:e3dfd812ce="humpf007"]Tja, nu beginnen me haren helemaal te rijzen: moeilijk doen over een paar euro's (terecht hoor), maar dan wel zichtbaar een haastige aankoop gedaan (waarom geen Nforce2 ?). Nu zul je toch met goede argumenten moeten komen Duke, voordat we allemaal smakelijk moeten lachen..[/quote:e3dfd812ce]Het was geen haastige aankoop ik heb er goed over nagedacht voordat ik dit bord kocht. Ik heb voor VIA gekozen omdat ik die gewoon goed vindt , smaken verschillen.
Link naar reactie
[quote:f0e23272ad="Duketheboss"]De chipset die op het bord zit is een VIA KT600 , is dit een goed bord ?[/quote:f0e23272ad] [quote:f0e23272ad="Duketheboss"]Ik heb voor de KT600 gekozen omdat : ik die gewoon goed vindt[/quote:f0e23272ad] Jaja, eerst open je een topic _nadat_ je het bordt hebt gekoch _of_ het een goed bord was, en nou beweer je dat het een toppiebord is.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...