Ga naar inhoud

amd 64 bij de lidl


Aanbevolen berichten

ja maar die software is dan legaal en moet aangeschaft worden, dat wordt ook berekend in de prijs, het gaat niet of je het gebruikt, maar het zit er bij en je moet er voor betalen, en als je het goed wilt vergelijken moet je de meegeleverde software ook rekenen in een vergelijkbaar systeem
Link naar reactie
[quote:ff61e3b9a6="Emielcuijk"]Heey maar die van de lidl is met die xp 3000+ 64 en die heeft maar 512kb cache, dat is wel heel jammer aangezien de xp 3200+ 65 maar 35 euro duurder is en dan heb je toch 1mb cache[/quote:ff61e3b9a6] zoveel scheelt et niet in performance dus de gemiddelde huis tuin en keukenmuts hoeft daar echt niet wakker van te liggen... (zou ik iig niet doen ;)
Link naar reactie
En het verschil is ook wel meer dan 35 euro, maja leuk systeem alleen niet heeeel goedkoop, vooral door die software. De laatste tijd valt me dat sowieso steeds meer op. Voornamelijk Aldi heeft een naam opgebouwd een goed systeem voor een lage prijs neer te zetten. Mensen hebben nu het idee: "Aldi? Das goedkoop en goed" terwijl mijn inziens de pc's naar de prijs/kwaliteit gekeken steeds minder goed worden...ook de beeldschermen zijn, vooral de tft's van bedroevende kwaliteit (hierbij oordeel ik voornamelijk over de aldi-aanbieding maart vorig jaar). Bovendien, voor de meeste eindgebruikers biedt dit systeem veel te veel en ze zouden al klaar kunnen zijn met een systeem voor minder dan de helft aangezien ze alleen maar internetten en mailtjes typen. Dit zie ik bij beide buren, die eveneens beiden vorig jaar een aldi-pc hebben gekocht. Zonde! Ik vind het niks, maar als er andere mensen er blij mee zijn...houden zo :wink:
Link naar reactie
[quote:ec87de8ed3]Bovendien, voor de meeste eindgebruikers biedt dit systeem veel te veel en ze zouden al klaar kunnen zijn met een systeem voor minder dan de helft aangezien ze alleen maar internetten en mailtjes typen.[[/quote:ec87de8ed3] Ik lees dit vaker over mensen die een supermarktcomputer kopen. Ik vraag me af of dit klopt. Het zijn echt niet alleen tweakers en computertotaal lezers meer die iets van PC's afweten. En als de ouders het niet weten dan weten de kinderen het wel. Ben het wel met je eens dat de supermarktcomputer van een stuntaanbieding meer een (bijna) topmodel voor een scherpe prijs is geworden. Denk ook dat de aantallen niet meer zo groot zijn als voorheen. De Lidl PC is overigens alleen in regio 1 te koop, dat is boven de rivieren. Neem aan dat de rest van Nederland nog volgt. Heb nog even zitten rekenen/schatten m.b.v. tweakers cpu 223 geheugen 73 harddisk 140 mobo 125 (targa versie is kaler) dvdbrander 88 (die dingen koste ook niks meer!) dvdrom 36 ati vid kaart 384 (heb de Sapphire genomen, de 9800pro aiw is zeldzaam) Wlan 40 modem 10 7 in 1 cardr. 10 luidspr. 20 kast 40 toetsb muis 20 totaal 1199 De software en 3 jaar garantie mis je dan.
Link naar reactie
je hebt gelijk als je zegt dat er meer mensen zijn dan alleen tweakers die meer uit hun pc willen/kunnen halen. Hieronder vallen ook de kopers van supermarkt-pc's máár in mijn naaste omgeving hebben enkele gezinnen de vorige aldi-pc aangeschaft en ze gebruiken hem alleen voor word en een beetje mailen. Een game hebben die pc's zelfs, bij wijze van spreken, nog nooit gezien...daar zit je dan met je radeon 9800, hoezo overkill.
Link naar reactie
[quote:ee002fa2d0="Frake"]je hebt gelijk als je zegt dat er meer mensen zijn dan alleen tweakers die meer uit hun pc willen/kunnen halen. Hieronder vallen ook de kopers van supermarkt-pc's máár in mijn naaste omgeving hebben enkele gezinnen de vorige aldi-pc aangeschaft en ze gebruiken hem alleen voor word en een beetje mailen. Een game hebben die pc's zelfs, bij wijze van spreken, nog nooit gezien...daar zit je dan met je radeon 9800, hoezo overkill.[/quote:ee002fa2d0] ja precies en wat moeten die gasten met 200gieg???? 80 gieg is denk ik wel zat voor zulke mensen en scheelt ook behoorlijk in de prijs
Link naar reactie
[quote:7a747c1a86="pcguy"][quote:7a747c1a86="Frake"]je hebt gelijk als je zegt dat er meer mensen zijn dan alleen tweakers die meer uit hun pc willen/kunnen halen. Hieronder vallen ook de kopers van supermarkt-pc's máár in mijn naaste omgeving hebben enkele gezinnen de vorige aldi-pc aangeschaft en ze gebruiken hem alleen voor word en een beetje mailen. Een game hebben die pc's zelfs, bij wijze van spreken, nog nooit gezien...daar zit je dan met je radeon 9800, hoezo overkill.[/quote:7a747c1a86] ja precies en wat moeten die gasten met 200gieg???? 80 gieg is denk ik wel zat voor zulke mensen en scheelt ook behoorlijk in de prijs[/quote:7a747c1a86] Zulke mensen weten niet hoe ze moeten zippen of archiveren op CD/DVD, dus ze kopen een nieuwe PC als de schijf vol zit. Kan je beter een 200GB schijf hebben, dan gaat die PC langer mee :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...