Ga naar inhoud

Koelpasta


Aanbevolen berichten

kan evt ja... als je pasta over een van de bruggen smeert kan het voorkomen dat de pasta gaat geleiden en waardoor de bruggen contact met elkaar maken, met alle gevolgen van dien... heb je geen foto van de processor? en kijk ook even aan de onderkant van de proc. vaak als ie is doorgebrand kun je duidelijk een brandplek zien precies onder de core. probeer het anders nog eens goed schoon te maken met wasbenzine (alles verwijderen, en dan opnieuw proberen in je systeem)
Link naar reactie
Heb het goedje weggeveegd met wat terpentine en heb de processor weer in z'n socket gezet. Ik krijg nu alleen bij het opstarten 1 lange piep van 2 seconden, vervolgens 4 seconden niets dan weer 2 seconden de piep enz. enz. Hij komt dus niet voorbij het BIOS. Ik kreeg dit probleem nadat ik een Cooler plaatste van het merk Cooler-master, de Aero 7. Specs: Abit KD7-A AMD XP2400+ Kingston 512Mb DDR400
Link naar reactie
je kan het vaak wel zien ja... een heel klein hoekje eraf kan al problemen veroorzaken, de cpu hoeft niet altijd dood te zijn, maar vaak doet ie echt niks meer. maar even duidelijk zijn; je hebt de cooler geplaatst, en toen is er pasta naast de core gekomen zeg je. hoeveel heb je er tussen gedaan dan? en tot hoever is het naast de core gekomen? [img:a660ab2971]http://www.levi.cz/image/AMDBarton.jpg[/img:a660ab2971] geef eens aan dmv de foto tot hoever de pasta ongeveer zat, dan is het vaak wel in te zien of dat toch het probleem is geweest.
Link naar reactie
Er zat idd. van dat witte spul op wat ik bij de cooler kreeg. Met het proberen om het een minuscuul laagje te laten worden met een bankpasje kwam de rest wat op dat pasje zat op de verdere delen van de processor terecht. Ik heb in ieder geval een nieuwe processor besteld. :x Mvrgrt.Peiky
Link naar reactie
[quote:83af738708="NoepZoR"][quote:83af738708="koene"]Het hangt er vanaf, Arctic silver 3 of 5 geleid extreem maar van dat witte spul geleid minder, welke koelpasta heb je dus gebruikt?[/quote:83af738708] AS5 geleidt niet, staat op de website van AS www.arcticsilver.com[/quote:83af738708] ik gebruik AS3, as5 lijkt me nagenoeg hetzelfde :)
Link naar reactie
[quote:afe8c94a37="koene"][quote:afe8c94a37="NoepZoR"][quote:afe8c94a37="koene"]Het hangt er vanaf, Arctic silver 3 of 5 geleid extreem maar van dat witte spul geleid minder, welke koelpasta heb je dus gebruikt?[/quote:afe8c94a37] AS5 geleidt niet, staat op de website van AS www.arcticsilver.com[/quote:afe8c94a37] ik gebruik AS3, as5 lijkt me nagenoeg hetzelfde :)[/quote:afe8c94a37] AS5 is dikker en bevat meer zilver :) waardoor het nog iets beter koelt
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...