Ga naar inhoud

C!T Pifast Challenge Part III


Aanbevolen berichten

  • Reacties 148
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:9fb0e3591e="tweakermatt"]en in die zelfde regel ben je een haakje sluiten vergeten :P[/quote:9fb0e3591e] en dat zegt iemand met dit in zn sig; :wink: [quote:9fb0e3591e]excusé moi voor soms moeilijk opgebouwde zinnen, taalgebrek[/quote:9fb0e3591e] kom op, niet zo kinderachtig gaan miepen nu, ik maakte een geintje, ga echt niet alle taalfouten verbeteren.... ps; je komt hier nu toch ook al lang genoeg dat je eens weet dat er ook een EDIT knop bestaat.... en nu genoeg OT gezeur, laten we het weer bij het onderwerp houden...
Link naar reactie
1. hierbij is de oorlog geopend :wink: 2. ik had dat van clockgen beter voor mezelf kunnen houden 3. dit vraagt om revanche :evil: Ik WAS volgens mij een halve sec sneller als jou.. :) [edit] Waarom moet jij voor ongeveer dezelfde kloksnelheid als mij maar een Vcore erdoonheen te jagen van 1,775V terwijl ik 2,15V nodig heb? :roll: En je zit nog 12MHz lager als mij (en je hebt een snellere tijd :-? Wat heb je voor mem-timings?) [/edit] [edit] aha, laat maar. Ik zie dat je win2k draai... (ik binnenkort ook). En je hebt dualchannel? Dat zijn al 2 voordelen waardoor je een snellere tijd heb :) [/edit]
Link naar reactie
[quote:0fff5da6d5="CV"]Windows 2000 heeft bij elke benchmark gewoon een groot voordeel. Zowel op AMD als Intel, ook in Pifast scheelt dit een beetje, niet voor iedereen interessant dus, maar voor de echte overklokkers :wink:[/quote:0fff5da6d5] :wink: idd Oja, niet gezien, zn fsb is ook hoger.. Dan is mijn score nog niet eens zo gek :) Toch 30MHz in de fsb (dat is VEEL)
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...