Ga naar inhoud

C!T Pifast Challenge Part III


Aanbevolen berichten

[quote:92e3eb0a4c="Mc lick"]hallo mensen ik heb ook is pifast gedraaid op me athlon64 systeem en kwam op 56.91 uit. hier staat een screenshot http://www.jns-srv.nl/pifast.htm[/quote:92e3eb0a4c] Stoer plaatje 8) htm moet denk ik wat anders zijn. Edit: Je snapt toch wel dat ik niks zie hè.
Link naar reactie
  • Reacties 148
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Dit: http://www.cpuid.com/clockgen.php MOET je als overklokker hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8) 8) *kan niet meer zonder* Weer ruim 2,5 sec van mn tijd afgesnoept en er zit nog rek in :) (JA!! En eindelijk onder de 70sec!!!) Clockgen roelt!! [img:848334a079]http://amd.tweakman.net/case/mijn%20OC2.png[/img:848334a079] Dit alles nog met mn mem-timings @2-2-2-11, een Vcore van 2,10V (mn 300W Sweex-voeding houdt zich nog best) @156.6*15 :) powered by Clockgen
Link naar reactie
66.92sec :) @2390MHz, k kan PiFasten op 2400MHz, maar dit is niet echt stabiel en maar ongeveer 10% van de PiFast-runs @2400MHz zijn geldig, nog geen snellere tijd @2400MHz. @2,15V, erg triest, voeding is heel instabiel. Zodra ik op het pictogrammetje van PiFast klik hoor ik gewoon mn cpu-fan langzamer gaan draaien (12V lijn duikt naar beneden) en als je dat kan horen, is het toch wel heel erg.. :roll: Vrees voor mn HD's, is toch niet echt goed voor die dinge, een hele lage 12V lijn? Heb ff geen screenie geupload, toch niet van belang (geen toptijd), maar toch weer een record personelle :) :) Ik hoop toch ooit in de top 10 te komen :wink: K ga toch maar ff serieus nadenken over n nieuwe voeding (Tagan 330W 8) ) Hoop k een Vcore van 2,3V te kunne draaien :) (max instelbare in bios, k ga niet voltmodden, wil graag nog RMA hebben (shame on me, k ben geen die-hard, wil nog RMA :oops: :wink: ))
Link naar reactie
[quote:945eca3bce="Mc lick"]yoho weer wat van me tijd afgesnoept haal nu 55.36 seconden met me systeempje heb hem daar voor wel ff wat hoger over moeten kloken naar de 2,25 maar het werkt nog steeds stabiel en de temps blijven goed. screenshot www.jns-srv.nl/pifast.gif[/quote:945eca3bce]mooie score. bijna net zo hoog als ik heb met mijn 32bit amd :wink:
Link naar reactie
[quote:72dcc093da="turbulence"]jaja, rustig maar.... :D zoveel scores komen er toch niet bij, daarom nog steeds niet geupdate... done.. updated...[/quote:72dcc093da] [mierenneukmodus] Als je nu ook nog de datum boven het lijstje aanpast ben je geweldig! :wink: [/mierenneukmodus]
Link naar reactie
[quote:0d5eafca2a="tweakermatt"][quote:0d5eafca2a="turbulence"]jaja, rustig maar.... :D zoveel scores komen er toch niet bij, daarom nog steeds niet geupdate... done.. updated...[/quote:0d5eafca2a] [mierenneukmodus] Als je nu ook nog de datum boven het lijstje aanpast ben je geweldig! :wink: [/mierenneukmodus][/quote:0d5eafca2a] zal ik jouw ^%$&%^%&%^ eens met je miereneukmodus :wink: ook done... nog meer te mekkeren? :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...