Ga naar inhoud

C!T Pifast Challenge Part III


Aanbevolen berichten

  • Reacties 148
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
????????????????????????????????????? Een bijzondere situatie bij mij; ik had mijn a-xp 2400+ een beetje ge-oc'ed naar 2150 mhz en toen pifast gedraaid, ik kreeg toen onderstaande score, 53.80 seconden. ik heb daarna weer pifast gedraaid en toen kwam hij uit op zo'n 86 seconden. Hoe kan dit? Foutje in Pifast oid? Ik heb btw niet zitten klooien met screenshots, zo flauw ben ik niet :-? [img:1e7c3fbdfa]http://home.zonnet.nl/snemvt/pifast_score.jpg[/img:1e7c3fbdfa]
Link naar reactie
[quote:9d19e0a6da]Hoe kan dit? Foutje in Pifast oid? Ik heb btw niet zitten klooien met screenshots, zo flauw ben ik niet [/quote:9d19e0a6da] waarom zeg je het dan ?? njah weer ff om ontopic te zijn.. zou best kunnen ..ik had ook score van 62 ofzo ..nu hep ik hele tijd 68-70 ..mjah ..zal wel komen door die half gare voeding van me :-( :evil:
Link naar reactie
niet dat ik hem niet op wil nemen in de scorelijst, maar de score is inderdaad twijfelachtig, waarschijnlijk door een leesfout in je computer (toch iets instabiel op het einde bij de berekening waardoor ie deze score gaf) dit is ook voorgekomen @ het grote topic @ got, daar was ook iemand die een superscore neer zette, maar niet werd geaccepteerd omdat het gewoon fout was van het programma. om de scorelijst dan eerlijk en gelijk op te laten verlopen, neem ik hem niet mee.
Link naar reactie
hmm ik heb dus 62,14 sec met een clawhammer amd64 3200+ 2000corespeed 10keer multi htt200 dus 1.52v 512 ddr pc3200 kinston (1reepie) op aopen mbtje 128 9800pro (niet dat j er wat aan heb maar goed:) helemaal standaard zoals j kan zien maar het lijkt me niet echt goed.. :cry: heb ik soms andere versie? die download link doet t namelijk niet dus ik heb m van google geplukt maar hoe gooi ik die seconden's omlaag?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...