Ga naar inhoud

Volcano 12 Extreme


Aanbevolen berichten

hallo, heb de bovenvermelde cooler geplaatst, die draait, maar in Sissandra staat aangegeven dat de cpufan niet draait, nu zijn mijn temp zeer hoog, kan het zijn dat de ventilator verkeerd draait, moet die niet op het koper blazen ipv van zuigen? (mss een domme vraag) daar als ik mijn hand erboven houd ik wel koude lucht voel blazen maar de temp blijft hoog(en op de verpakking zie ik een illustratie staan dat de lucht op het koper zou moeten blazen), heb er een 2500+ inzitten, maar kan hem maar instellen op 1900+(133Mhz), anders loopt alles vast, heeft steeds op 3200+(200Mhz) gedraait(een tweetal maand) is verleden week beginnen tegenspartelen, daarom de nieuwe koeling aangekocht, kan mij iemand met dit probleem helpen, heb ook koelpasta gebruikt A7N8X-X AMD XP 2500+ 512MB DDRRAM PC3200/400Mhz HD 80GB HD 20GB 420Watt voeding ook bijkomende fan zat op case dank bij voorbaat elie
Link naar reactie
[quote:362c6bfa9e="elios"]hallo, heb de bovenvermelde cooler geplaatst, die draait, maar in Sissandra staat aangegeven dat de cpufan niet draait, nu zijn mijn temp zeer hoog, kan het zijn dat de ventilator verkeerd draait, moet die niet op het koper blazen ipv van zuigen? (mss een domme vraag) daar als ik mijn hand erboven houd ik wel koude lucht voel blazen maar de temp blijft hoog(en op de verpakking zie ik een illustratie staan dat de lucht op het koper zou moeten blazen), heb er een 2500+ inzitten, maar kan hem maar instellen op 1900+(133Mhz), anders loopt alles vast, heeft steeds op 3200+(200Mhz) gedraait(een tweetal maand) is verleden week beginnen tegenspartelen, daarom de nieuwe koeling aangekocht, kan mij iemand met dit probleem helpen, heb ook koelpasta gebruikt A7N8X-X AMD XP 2500+ 512MB DDRRAM PC3200/400Mhz HD 80GB HD 20GB 420Watt voeding ook bijkomende fan zat op case dank bij voorbaat elie[/quote:362c6bfa9e]volgens maakt het vrij weinig uit of de fan blaast of zuigt, maar bijna iedereen heeft 'm op blazen. misschien heb je teveel koelpasta gebruikt. dat kan ook aardig wat effect hebben op de temparatuur. voel voor de zeker even of de heatsink wel warm wordt, het kan best zijn dat de hitte onder de sink blijft zitten. wat ook kan zijn is dat de temparatuur verkeert gelezen wordt, dan ligt het waarschijnlijk ergens anders aan. ga ook even voor de zekerheid alle bios settings na, misschien heb je iets over het hoofd gezien.
Link naar reactie
[quote:4b77caa5d5="Jasper G."]volgens maakt het vrij weinig uit of de fan blaast of zuigt, maar bijna iedereen heeft 'm op blazen.[/quote:4b77caa5d5] Aangezien iedereen hem laat blazen.... Zou het dan misschien toch wel iets uitmaken? :wink: Voor de rest ben ik het wel met je eens. Temp's worden wel vaker niet goed uitgelezen, even met de hand voelen of hij heet of slechts lekker warm is geeft daar wel enig uitsluitsel over. Overigens, TS meld niet de daadwerkelijke temp.. en da's toch wel relevante informatie aangezien je daar een vraag over hebt...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...