Ga naar inhoud

chieftec of?


Aanbevolen berichten

kwist niet of het hier ok staat, maar ik zie hier wel meer vragen over kasten... Mijn oude kast is aan vervanging toe en ik dacht een chieftec MA-01SL-D [url=http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=42171&productType=1/]deze dus[/url] Sorry, ik was nog niet uitgetypt :oops: Ik wil deze kast vanwege de 6 drivebays en de 2 floppy bays en ook omdat de floppy bays onder de drives zitten, er moet nl, in 1 v/d floppybays een chipcardreader en die heeft een erg kort kabeltje. Weet iemand een (tevens?) knap alternatief dat aan dezelfde eisen voldoed, of is dit de enigste die 6+2 bays heeft en betaalbaar is? Lian-li had ik zelf gevonden maar is financieel gezien niet echt een optie. Het liefst koop ik een kast zonder voeding want ik heb al een antec truepower en daar ben ik zeer blij mee.
Link naar reactie
Dat vind ik (tot nu toe ) ook, maar die voeding die erbij zit he!.. Dat is van de 99 euro een x hoeveelheid te veel want die voeding die erin zit zal ik nooit gebruiken..... Of is er soms de mogelijkheid om zo'n kast zonder voeding te kopen? (heb ik tot nu toe niet gezien...) 99 euro is nog steeds voor mij 220 gulden en ik vind dat toch wel veel geld voor een portie blik en plastic... Al is het wel een mooi gevormd portie blik en plastic... :wink:
Link naar reactie
[quote:5fd606393e="rwilligen"]Dat vind ik (tot nu toe ) ook, maar die voeding die erbij zit he!.. Dat is van de 99 euro een x hoeveelheid te veel want die voeding die erin zit zal ik nooit gebruiken..... Of is er soms de mogelijkheid om zo'n kast zonder voeding te kopen? (heb ik tot nu toe niet gezien...) 99 euro is nog steeds voor mij 220 gulden en ik vind dat toch wel veel geld voor een portie blik en plastic... Al is het wel een mooi gevormd portie blik en plastic... :wink:[/quote:5fd606393e] Misschien vind je iemand die de voeding wil over kopen??? Chieftech verkoopt kasten zonder voeding, maar die net niet volges mij :wink:
Link naar reactie
[url=http://www.perfect-systems.nl]perfect systems[/url] heeft volgens mij die kast wel zonder voeding. wat ik trouwens heb gedaan....is een chieftec gekocht met voeding. er zelf een zalman in gezet en de chieftec voeding (ook hele goeie voedingen) doorverkocht aan me vader :P edit: zijn inderdaad andere kasten...zie bericht van de geest van oirlo :oops:
Link naar reactie
Ziet er ook mooi uit en is goedkoper(klein beetje) maar heeft geen 6 drive bays maar 4x drivebay 1xdvdbrander+1xcdbrander+1xSBlivedrive+1xFW/usb/video hub(=4xFW en echt nodig)+2xhdwisselframe= 6x en vol.... Ik wil dus echt 6x drive en 2x floppy kheb ondertussen zelf ook nog de a-open H700A gevonden maar ja: ook een voeding, geen deurtje voor de drives(ik heb een klein jochie rondlopen die ontdekt heeft dat in de floppy drive geld past :cry: ), ziet er uit als een oudenvandagebungalow en kost bijna hetzelfde als de chieftec.... Is het nou zo bijzonder wat ik wil?
Link naar reactie
ik zag iemand reageren op de antec Antec Plus1000-AMG zonder PSU zou voor deze ook gaan prima kasten zonder psu en even kwalitief dan chieftec en als je van window houd is dit de ideale kast. Heb hem zelfs ook besteld en krijg hem deze week binnen samen met een antec true power voeding :lol:
Link naar reactie
Ik heb 'm uiteraard moeten kopen met voeding. Mocht je interesse hebben; ik weet nog niet wat ik met die voeding ga doen. Er begint zich langzaam het idee te ontplooien voor een server en alhoewel ik nu mijn oude tower (ook met voeding) over heb is de voeding daarin een wat ouder type die nogal rumoer maakt, de chieftec voeding is veel stiller en wellicht zet ik die dus in mijn oude tower. Als ik 'm verkoop komt in de rubriek "te koop" te staan...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...