Ga naar inhoud

Operation System Not Found ?!!!!


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben sinds 2 dagen bezig met deze probleem. 3 dagen geleden heb ik mijn pc geformatteerd en ik heb windows 2000 PRO geinstalleerd. Eerst was het Windows XP. Nadat ik dat gedaan heb, startte ik mijn pc op. Nadat ik zo'n 5 minuten gewacht had, zag ik " Operation System Not Found ". Ik dacht, ok, het maakt niet uit, anders installeer ik Windows XP weer. Maar hij detecteert geen HD. ik heb twee HDs, 1 van 30GB en 1 van 120 GB. En hij ziet geen een van die HDs staan. Ik heb zelfs de HD van een vriend geprobeerd, en hij zag hem ook niet. Ik heb 2 dagen op deze forum naar informatie gezocht en alles en nog wat geprobeerd. Bios geflashed, Bios gereset ( batterij eruit gehaald ), Bios Update. Maar niets helpt... Kan iemand mij vertellen hoe ik deze probleem kan aanpakken? HP 7920 VIA VT82C686B Op mijn moederbord staat ook nog dit : A7V-ML rev.1.08 Videokaart : Geforce 4 MX440
Link naar reactie
Hebben de HDD's wel hun 'master/slave' jumpertje? Probeer eens met een DOS disk op te starten en dan met fdisk ff kijken oftie überhaupt wel een schijf ziet.... Andere optie: met een Knoppix CD-R opstarten, dan heb je grafische tooltjes om eea te bekijken ;) :) Groet, M.V. Wesstein
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...