Ga naar inhoud

mhz te hoog? iets anders??


Aanbevolen berichten

Ik heb in mijn pc een AMD athlon XP 2500+. Maar die moet ik op 166 mhz laten draaien om de computer hem zo ook te laten herkennen. Klopt dat wel? Moet ik iets anders veranderen om hem op minder mhz als 2500+ te laten draaien, wat heb ik nu weer verkeerd gedaan? ik heb alleen 100 naar 166 veranderd, en de multiplyer naar 12.0 ipv 11.0... Hij boot wel gewoon, er is niet echt een probleem, maar toen ik hem kocht zeiden ze hier op het forum dat ik hem best al 3200+ kon laten draaien. Maar ios het wel verstandig om het op 200 mhz te zetten??? Moet ik iets anders veranderen om het normaal te krijgen is mijn vraag dus...kijk het is de eerste keer dat ik echt van de bios en zo gebruik maak...
Link naar reactie
zet trouwens eens specs van al je overige hardware hier :) zou wel handig zijn. je kan hem op 200fsb zetten mits: - je die mp weer verlaagt naar 11 - je pc stabiel is - je tempraturen niet te hoog worden (wat worden ze nu?) - je waarschijnlijk je vcore met 0,2 verhoogt - je geheugen ddr400 is
Link naar reactie
De faq meldt dit over de 2500+: Barton: .13 micron fabricageproces, SSE ondersteuning, 512kB level 2 cache AthlonXP 2500+: 1833MHz, 166MHz FSB, 333MHz effectief Dat houdt in dat de multiplier op 11 moet zetten en de fsb dus op 166. (Dan heb je hem op de originele specs. draaien)
Link naar reactie
[quote:725a103cdc="Vandread"] - je waarschijnlijk je vcore met 0,2 verhoogt [/quote:725a103cdc] :roll: (en dus je temps in de gaten houden, verstandig is ze niet boven de 55 graden stressed te laten uit komen) ps: je bent aansprakelijk voor je eigen daden! als je je hardware sloopt door onkunde etc is het je eigen schuld en moet je niet bij mij komen zeuren. als je je hardware sloopt kan dat geld kosten houd daar ook rekening mee ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...