Ga naar inhoud

abit bh6


Aanbevolen berichten

heb voor dat ik met amd verslaaf raakte zelfs een celeron gehad. Had een celeron 633 d8 ik yeps. Hadeen Aopen mainbord maar toen ik een P3 in wou stoppen waar die proccesoren nergens haast te krijgen :( . Celerons zijn naar mijn mening lekker te overclocken. Hab mijn celeron zonder extra koeling en andere spul op 722 in die geest lopen. Had in de bios gewoon de fsb verhoog. Abit zijn redelijk oc moederborden dus waag eens een gokje Greez PacificAMD
Link naar reactie
[quote:94130c86d7="detonate"]ik heb hier nog een abit bh6 liggen met een celeron 466mhz is dit een beetje een goed ook om te océn :lol: moederboard en als ik de bios flash kan ik dan cpu's met hogere snelheden erin doen het is een socket 370 en kan nu tot een p3 500 mhz[/quote:94130c86d7]K.. opslitsen dan maar - voor de leesbaarheid ;) 1) Is dit moederbord een beetje goed te OC'en? 2) Als ik het BIOS van het mobo flash, kan ik dan CPU's met een hogere snelheid erin doen? Want het is een socket 370 - die gaan tot Pentium 3 500 Mhz. Kijk.. dat leest toch al een stuk beter of niet soms? :P Maar ok. 1) Geen idee, heb alleen vrij recente kennis van hoe je mobo's kan OC'en en welke goed te OC'en zijn.... kweet iig wel dat Abit borden nu wel goed te OC'en zijn :) dus missschien die van jou ook. 2) Zie nummer 1 :P Maar als dit je lukt wil ik t graag horen want ik heb hier ook nog een Abit bord liggen met een Celeron 433 Mhz ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...