Ga naar inhoud

voeding


Aanbevolen berichten

[quote:086563e02b="NoepZoR"]mijn voltages rijzen anders de pan uit met een 300watt[/quote:086563e02b]?? Hoe bedoel je.. ik gebruik nu een 340 Watt... moet een nieuwe kast kopen (om m'n WC kwijt te kunnen, of heel erg proppen :evil:) en wil dan meteen een voeding kopen, wil minimaal 400 Watt deze keer.
Link naar reactie
?? Hoe bedoel je.. ik gebruik nu een 340 Watt... moet een nieuwe kast kopen (om m'n WC kwijt te kunnen, of heel erg proppen ) en wil dan meteen een voeding kopen, wil minimaal 400 Watt deze keer. ??????????? Hoezo nieuwe kast welke wc setje schaf je aan ? en 400watt zeg niks heb je een q-tec 400 watt dual fan voeding is wel 400 watt maar net zo als een antec 380watt , denk zelfs dat die antec beter is kwa voltage lijnen beheer :lol:
Link naar reactie
[quote:2be0c0fd94] ??????????? Hoezo nieuwe kast welke wc setje schaf je aan ?[/quote:2be0c0fd94] Asetek Waterchill K12 L-30, iemand anders op de forums hier had moeite om em kwijt te raken in z'n kast (ook midi tower - moest big tower kopen toen), verder heb ik nog een vriend van me gesproken over hoe ik t kwijt zou kunnen in mijn kast.... dan moet ik de pomp bij de PCI poorten zetten (dus kan er maar 1, misschien 2 in gebruik hebben) en de radiator boven in m'n kast ophangen kost me 2x 5,25" bays (en dus moet ik m'n DVD speler & brander zo laag mogelijk hangen), terwijl ik 4 van die bays heb (zou net passen dus) ;) Maar kwas toch al aan een nieuwe kast toe... want m'n XP2400+ met mobo zou uit deze kast gehaald hebben en dan in de kast gaan waar de Duron 1200 nu zit (want dat is de lelijke kast :P) en dan zou de Duron 1200 met z'n mobo maar in zown plastic hoes moeten (net zoals m'n Celeron 433 - wegens kastengebrek :lol:). Dus op zich is t niet zown ramp dat ik een nieuwe kast moet kopen.. alleen dat t voor mij op dit moment slecht uitkomt :) Meer on-topic: Jah ik snap wat je bedoeld, ben bang dat die voeding die ik nu heb zown Q-tec is :roll:, dus die 400 Watt die ik dan wil nemen wordt wel van Antec dan (of een ander goed merk).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...