Ga naar inhoud

Overclocken van een ak73Pro(A)


Aanbevolen berichten

Mijn vraag: Probeer mijn pc te oc'en, lukt ook maar tot op zekere hoogte :( , heb een 1333 Mhz athlon erin hangen (multiplier 10, fsb 133 Mhz) heb de muiltiplier eentje omhoog gedaan, het is nu dus een 1466 Mhz werkt perfect, geen vastlopers enzo maarrr... probeer ik hem verder te océn gaat ie flippen! heb bijv. de fsb naar 140 mhz gezet en de vcore op 1.80, lukt op zich wel tot ie in windows zit dan hangt ie namelijk meteen.. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? heeft het iets met cas latencxy te maken ofzo? of met het voltage van het geheugen? HELP!!!
Link naar reactie
[quote:b1b539acd5="RobertoAL"]oftwel het kan dus niet :( of moet ik dan mijn agp en pci snelheid ook opvoeren? als dat kan dan :-?[/quote:b1b539acd5] Die worden dus gelijk opgevoerd :P En als je geluidskaart het niet meer trekt trekt niks het meer hè. Dus misschien helpt de divider wat hoger te zetten. Edit// Sjit, net te laat!
Link naar reactie
Naar mijn mening is het een geheugen probleem, heb het zelfde probleem met mijn systeem, alles doet alleen windows trek het ff niet. Omdat ik niet wakker lig van een investering heb ik oc geheugen gekocht van corsair. Denk dat het merendeel daar aan licht anders heb ik een miskoop gedaan :o terwijl het simpel in bios was te veranderen zeggen jullie :x trek de hele zut het niet is het voedingsprobleem :wink:
Link naar reactie
volgens mij ligt het niet daar aan (misschien voor een deel wel, maar vind maar es sd-ram geheugen, en volgens mij bestaat daar niet eens 'speciaal overclock' geheugen van..) want als ik mijn fsb gelijk laat en mijn multiplier omhoog schroef trekt ie het ook niet! Heb trouwens de fsb van 133 nu wel naar 136 kunnen veranderen door het voltage vasn het geheugen omhoog te doen.. + vcore omhoog gedaan.. maar hij moet sneller@!!!!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...