Ga naar inhoud

Intel Xeon 2,66 temperatuur


Aanbevolen berichten

[quote:b3dabdcce9="Polonium"]Ik heb een dual Xeon 2,66 systeem, de temperatuur van beide processoren hangt rond de 68 graden, 100% CPU load. Is dit normaal? Ik heb de standaard fans van intel eraf gesloopt en 2 metalen van titan opgezet vanwege het geluid.[/quote:b3dabdcce9] rond de 75 graden mag je een begrafenisondernemer bellen, snel koelen dus!!!
Link naar reactie
Hebben jullie ervaringen met Xeons??? Et zijn geen Pentium4's he.... Duz je kunt je reactie nergens op bouwen... De Xeons vreten veel meer stroom als P4's, duz worden ze vanzelf warmer.... Ik kan mijn reactie ook nergens op bouwen, maar 68graden lijkt mij idd ook wat aan de hoger kant. Maar bij 75 zijn ze zeker niet dood.... Zoek bij intel wat ze maximaal mogen hebben, dan ben je al een heel eind verder, want niemand hier heeft ervaringen met Xeons... suc6
Link naar reactie
[quote:b016cf7f89="detonate"]het maakt toch niet zoveel uit of het een p4 of een xeon is 68 graden is gewoon te hoog en ik zou als ik jouw was een betere koeler kopen :wink:[/quote:b016cf7f89] Dat kan heel veel uitmaken, de Xeon is van een heel ander ontwerp als de P4, het zou duz goed zo kunnen zijn dat deze gewoon van nature veel warmer wordt. (en duz meer kan hebben als een P4) Gewoon eff bij intel kijken wat et ding maximaal kan hebben, en anders nieuwe koelers kopen...
Link naar reactie
[quote:f34a985b76]Dat kan heel veel uitmaken, de Xeon is van een heel ander ontwerp als de P4[/quote:f34a985b76] Niet waar, de huidige Xeon is gewoon een P4 met een andere naam in een andere socket. Van de andere kant hoef je je met P4 niet zo snel druk te maken over oververhitting, die CPU zal zichzelf vertragen als de temperatuur te hoog wordt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...