Ga naar inhoud

Geheugen


Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuwe geheuegen kopen maar ik ben niet zeker of deze past op de Asus A7V8X moederbord het past wel alleen weet ik niet of hij zal ondersteunen hij ondersteunt wel DDR400 maar niet van alle fabriekanten Ik wil het volgende gaan nemen zal deze mijn moederbord herkenen als DDR400 modelus? Corsair XMS eXtreme Memory, 2X512Mb DDR, 400Mhz, CL2 = 1GB En is dit een goeie modules CL2 is dat de snelste?
Link naar reactie
Ik dacht dat er geen geheugen meer werdt gemaakt met BH-5 chippies er op? En hoever je kom met het geheugen moet je ook een btje mazzel mee hebben, m'n geheugen (2x256 PC3200 corsair XMS) wil niet verder dan 220, dat noem ik nou niet echt ver. (kep alleen de hoogste voltage (2.9) nog niet geprobeerd)
Link naar reactie
[quote:30ae4a58a3="R-bin"]Ik dacht dat er geen geheugen meer werdt gemaakt met BH-5 chippies er op? En hoever je kom met het geheugen moet je ook een btje mazzel mee hebben, m'n geheugen (2x256 PC3200 corsair XMS) wil niet verder dan 220, dat noem ik nou niet echt ver. (kep alleen de hoogste voltage (2.9) nog niet geprobeerd)[/quote:30ae4a58a3]bh-5 is haast niet meer te krijgen. dat xms geheugen van corsair gaat vaak 230 met strakke timings op 2.9 en ze kunnen aardig wat stroom aan. op 3.2v heb ik ze 245 zien doen op cas 2, niet slecht toch? en zeker niet als je ziet hoe goedkoop die dingen zijn
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...