Ga naar inhoud

Cooler


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben hier met mijn AMD 2400+ Thoroughbred bezig met overklokken. De waarden die ik heb behaald zijn: mp 15.0 x fsb 151.4. Nu merk ik dat mijn processor aan de warme kant komt en wil daarom de originele koeler gaan vervangen voor een ander exemplaar. Op het internet kwam ik deze koeler tegen van het merk Coolermaster, de "Cooler Master Aero 7+ CPU Cooler" [img:1934f7fbac]http://peiky0.tripod.com/Cooler1.jpg[/img:1934f7fbac] Heeft iemand ervaring met deze koeler? Of misschien dat iemand me iets anders kan aanbevelen.. Mvrgrt.Peiky[b]
Link naar reactie
ik heb de p4 versie van de Aero 7, de aero 4 (non lite). Die doet het echt wel heel erg goed. Je kunt het toerental zelf instellen door een draaiknop in een 3,5inchplek in te bouwen. Aangezien de heatsink van koper is, geleid hij heel erg goed warmte, veel beter als aluminium. Hij verplaatst niet zo veel lucht, maar vanwege zijn "exotische" vorm, koelt hij wel heel erg goed. Als je hem op maximum toeren laat draaien, produceert hij best wel wat geluid, maar je hoeft hem eigenlijk nooit zo hard te laten draaien. Op half vermogen is hij bijna geluidsloos en koelt hij nog steeds hardstikke goed. Mijn P4 komt nu niet meer hoger als 39 graden, wat voorheen op 52 graden lag met een standaard koeler. Kijk hier eens naar een videoreview: [url]http://www.3dgameman.com/vr/coolermaster/aero_7_cooler/video_review.html[/url]
Link naar reactie
goed dingetje [img:f3ddca6a7c]http://www.coolermaster.com/product_common_images/bff85ac466a862d4cc5a360521470439.jpg[/img:f3ddca6a7c] http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=ASB-V73&other_title=+ASB-V73+Aero%207%2B staan wat leuke reviews van gerenomeerde sites bij
Link naar reactie
ik heb hem ook de earo 7+ en ik moet zeggen, dat ding koelt geweldig, heb hem op me 2600+ systeempiej en op me 2200+ systeempiej zitten en ik heb ze allebei overklokt, de 2600+ een redelijk veilige overklok 11*166 (mp was nog unlockt???) en die 2200 op 13*155 maar dees heeft dan 1,850 volt te voorduren, ik moet zeggen als hij voluit staat dan maakt hij wel behoorlijk wat herrie maar zet hem iets terug en je hebt er al geen last meer van, en ik weet niet of jij herrie hinderlijk vind? ik iig niet. een vriend van me die ook een 2200+ heeft en ook overklokt naar 2700+ stond nogal sip te kijken dat ik (met een volgens hem stomme) luchtkoeler gestressed op 40 graden c bleef, en hij met z'n asetek waterchill op 20 of 30 (koel genoeg is koel genoeg toch??) en hij heeft wel 230 euro meer betaalt
Link naar reactie
[quote:c3a6d9ead7="Vandread"]die maat van je moet gewoon z'n voltage verhogen en gassen met die hap.... rendement van WC is op hogere voltages een stuk beter dan houd jou blokje het niet meer bij :P[/quote:c3a6d9ead7] mar hij kan niet hoger als 1,850 en solderen begint hij niet aan (zou ik ook niet doen als ik hem was, hij is nogal onhandig met solderen)
Link naar reactie
[quote:25ae81db4e="detonate"]maar helpt dat dan ook om je bios te flashen om een hogere vcore te kunnen instellen want ik heb het zelfde probleem met mn msi kt4av kan ik ook niet hoger als 1.600vcore :cry:[/quote:25ae81db4e] dan zou je niet eens aan athlon 2600+ kunnen draaien die draaien standaard al op 1,650
Link naar reactie
[quote:78ed015446="pcguy"]dan zou je niet eens aan athlon 2600+ kunnen draaien die draaien standaard al op 1,650[/quote:78ed015446] zijn mobo kan cpu voltage+ xx% dus zijn max is 1,6 vcore een 1,65 vcore cpu zou dus op max 1,75/1,8 vcore kunnen draaien... snapevous? :) dus wat je zei is onzin :D
Link naar reactie
[quote:210603d4bd="Vandread"][quote:210603d4bd="pcguy"]dan zou je niet eens aan athlon 2600+ kunnen draaien die draaien standaard al op 1,650[/quote:210603d4bd] zijn mobo kan cpu voltage+ xx% dus zijn max is 1,6 vcore een 1,65 vcore cpu zou dus op max 1,75/1,8 vcore kunnen draaien... snapevous? :) dus wat je zei is onzin :D[/quote:210603d4bd] ik snap het nu
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...