Ga naar inhoud

Voeding maakt piepend/fluitend geluid---> opgelost!


Aanbevolen berichten

ik heb een paar onderdelen besteld over internet, waaronder de Sweex Midi Tower Xenon XB ATX 300W (zwart). Daar zat dus al standaard een voeding bij...nu ben ik bezig met het opbouwen van die pc, maar als ik dan de stekker in de voeding stop, begint hij te piepen en te fluiten....nou jah iets er tussen in...ook krijgt het moederbord geen stroom, en lukt het me dus ook niet de pc op te starten...wat kan ik hier aan doen? is de voeding gewoon niet goed, of doe ik iets verkeerd??
Link naar reactie
Afstandbusjes zijn precies wat je zegt: busjes (cylindervorm, meestal messing, alu of plastic) die je ergens tussen zet om een afstand te geven tussen 2 delen die je met bv een schroef vastzet.... Mbt de powerbutton: staat daar niet wat over in de manual? Kabeltje te kort-> andere route kiezen :P ff logisch nadenken: kortste afstand tussen 2 punten is een rechte lijn.... Zit je mobo wel op de juiste manier in de kast? Groet, M.V. Wesstein
Link naar reactie
dan ga ergens in een winkel een hand buisjes halen, als je mobo nog goed is weet ik bijna zeker dat het dan opgelost is, ik snap ook niet hoe je erop komt op je mobo zo op een ijzeren plaat te schroeven als je weet dat ijzer gelijd en als het goed is zitten ze toch echt bij je kast hoor, ze zitten bij alle sweex kasten die ik in me handen heb gehad om te bouwen voor iemand (en ook in andere merken kasten)
Link naar reactie
hmm de waren er dus wel bij :D...het probleem was dus, dat mijn voeding een piepend en fluitend geluid maakte, toen hbe ik de schroefjes wat losser gedraaid, toen fluitte hij niet meer. Toen startte hij nog steeds niet op, omdat hij dus nog steeds te dicht op de kast zat. en ik ga het nu proberen met die buisjes.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...