Ga naar inhoud

220 Volt op voeding van 110


Aanbevolen berichten

Een kennis van een kennis heeft het gepresteerd de schakelaar op de voeding van 220 op 110 te zetten, het gevolg laat zich al raden. Er werd een nieuwe voeding geinstalleerd maar het mobo geeft weinig teken van leven: de fan draait en het mobo-lampje geeft teken, maar men kan niet in het bios.Ook het verwijdderen van vb. het geheugen geeft niet de bekende biepcode bij het opstarten. Is het nog de moeite dat ik naar dat mobo kijk (is nogal veraf om het te gaan ophalen, en als hetde moeite niet is...) Johan
Link naar reactie
Clear CMOS gedaan? Ik verwacht dat het te laat is. Er kan ook nog wat anders of wat meer kapot zijn, zoals een videokaart. Alles getest? Wees voorzichtig, bij twijfel opruimen Dit omdat netvoedingen er vaak niet op gebouwd zijn om een dubbele voedingsspanning te overleven en schade te voorkomen.
Link naar reactie
[quote:8c480e3cf6="johangel"]Ja, en dat rood schakelaartje op de voeding: daar heb je al een voorhamer voor nodig om dat te verzetten, en dan nog een studentin! die op haar kot amper een nageltje in de muur krijgt.[/quote:8c480e3cf6] als jij daar voorhamer voor nodig hebt dan heb je ook wel kippe kracht :wink: maar okej nou ff serieus, ik denk dat je het zooitje er opnieuw mag bouwen
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...