Ga naar inhoud

PC boot niet meer.....


Aanbevolen berichten

If no beeps are heard and no display is on the screen, it's most likely the power supply. Check for Keyboard lights or for hard drive/floppy drive lights. If lights come on then power supply is good. Next, inspect the motherboard for loose components. A loose or missing CPU, BIOS chip, Crystal Oscillator or Chipset chip will cause the motherboard not to function. If you get lights then it could be one of the I/O cards. Try removing each card one at a time and restarting the computer.
Link naar reactie
CMOS Clear allang gedaan... ik klikte paar keer op numlock......toen die aan't flashe was..ik wou ff lampjes kijke :p lol {...mm} toen ging pc uit... en nu krijgen we nix meer voor elkaar.. maar morge gaan we naar de mycom..de pc is nog geen 2 maand oud..hopelijk krijg ik een nieuw mobo ./ proc mee..
Link naar reactie
[quote:0fd89ee74c="GreyHornet"]CMOS Clear allang gedaan... ik klikte paar keer op numlock......toen die aan't flashe was..ik wou ff lampjes kijke :p lol {...mm} toen ging pc uit... en nu krijgen we nix meer voor elkaar.. maar morge gaan we naar de mycom..de pc is nog geen 2 maand oud..hopelijk krijg ik een nieuw mobo ./ proc mee..[/quote:0fd89ee74c] Bij die PC winkel zullen ze er vast we naar gaan kijken voordat ze je nieuwe spullen geven. Vaak zit het probleem in een klein hoekje 8) De mensen bij de computerboer weten er vast wel een oplossing voor :wink:
Link naar reactie
[quote:bde58a1d61="FTPserver"][quote:bde58a1d61="GreyHornet"]CMOS Clear allang gedaan... ik klikte paar keer op numlock......toen die aan't flashe was..ik wou ff lampjes kijke :p lol {...mm} toen ging pc uit... en nu krijgen we nix meer voor elkaar.. maar morge gaan we naar de mycom..de pc is nog geen 2 maand oud..hopelijk krijg ik een nieuw mobo ./ proc mee..[/quote:bde58a1d61] Bij die PC winkel zullen ze er vast we naar gaan kijken voordat ze je nieuwe spullen geven. Vaak zit het probleem in een klein hoekje 8) De mensen bij de computerboer weten er vast wel een oplossing voor :wink:[/quote:bde58a1d61] daarom ga ik ook ..eerst ff kijke of ze het kunnen fixen..khep doos enz nog niet ingeleverd..gewoon mobo + proc + memory ..... alle onoderdelen werken gewoon...alleen dit mobo & proc kunnen we niet aan de praat krijge:D mjah .. hopelijk kunnen ze het bij de mycom oplossen:D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...