Ga naar inhoud

een WC set samenstellen


Aanbevolen berichten

ik wil een WC set gaan kopen maar ik weet nog niet welke dus de VRAAG: welke set? (mogen ook losse onderdelen zijn) hij moet een AXP 2700+ koel houden op een Asrock K7s8x R3 bord met twinmoss 3200 512Mb DDR geheugen Mijn budget ligt rond de €125,-/€150,- (wel zo goedkoop mogelijk) :oops: BvD..... :wink: mijn [b:311a921e53]bedoeling[/b:311a921e53] is om er mee te gaan [b:311a921e53]OC'en[/b:311a921e53]
Link naar reactie
Misschien is dit wat. [url=http://www.pc-modding.biz/manuel/cool_riever.pdf]Cool River[/url] Wel een 72 liter per uur pompie maar volgens mij is het diameter van de slangen ook heel klein dus maakt het niks uit. P.S. Vraag nooit om info bij CWS wantt ze zeggen dat een fan 12 dB en als je dan op het internet koekeloert blijkt het ineens <36 te dB te zijn. En die gasten weten al helemaal niks over dit setje. Dus vraag niks koop aleen wat je nodig hebt. En zorg dan dat ze je het goede aansmeren en niet laten ompraten en [b:5ca7059ed3]GOED HET BONNETJE BEWAREN[/b:5ca7059ed3]
Link naar reactie
Kijk eens bij www.alphacool.de daar heb je al setjes vanaf € 129 +€11 verzendkosten . Deze zijn met 8/10 slangen , drukklemmen , een pomp met 650Lpu , Nexxos sp cpu coelblokje , plexi reservoir en nep black ice pro Voor dat geld de beste koop lijkt mij , alphacool staat met de nexxos hp pro op de 1e plaats in de cooler ranglijst .http://www.watercoolplanet.de/index.php?open=4&show=1
Link naar reactie
je gaat toch geen 150 euro uitgeven aan waterkoeling bij een mobo wat normaal nog niet eens zo super is en als je gaat overklokken al helemaal een ramp??? sorry maar als ik mijn mening mag geven dan zou ik dat bord wegpleuren, en een asus a7n8x-x halen dan is dat 80 euro dan haal je een cooler master earo 7+ cooler (voluit maakt ie wel herrie) die koelt heel goed, zeker voor een lucht koeler, mijn 2200+@2700+ = stressed maar 39 graden dus dat is heel netjes, en anders haal je eerst zo'n koeler voor dertig euro kun je altijd later nog verkopen en wc halen
Link naar reactie
[quote:934e523a3a="schoenie"]wat is nou het verschil tussen die goedkope setjes (100-150 euro) en de duurdere (250-300) euro? koelen die goedkope minder of maken ze alleen meer herrie?[/quote:934e523a3a] Wat is het verschil tussen een Skoda en een Porsche? :-? Ga er vanuit dat een duurdere (gelijke) set beter is afgewerkt en is voorzien van kwalitatief betere onderdelen. Derhalve zal deze (iets) beter koelen en stiller zijn
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...