Ga naar inhoud

Win98 SE op nieuw moederbord en processor?


Aanbevolen berichten

[quote:8e0e034702="feike1977"]er zijn dus mensen die win98 SE hebben met een athlon processor. Het kan dus wel samen? En de snelheid van de processor (bv athlon xp 2800+) wordt dan dus ook optimaal benut en dus niet dat er een snelheid wordt bereikt die gelijk is aan bv athlon xp 2500+?[/quote:8e0e034702] de snelheid word gewoon volledig benut en 98se ondersteunt wel athlon (of ik zeg liever: athlon ondersteunt 98se) ik zou zelfs niet eens snappen waarom ze dat niet zouden doen, je benut ook de volledige snelheid al is niet gegarandeerd dat het even snel is als winxp want winxp is een sneller os maar bij 98se haal je wel alles uit je hardware, ik draai op triple boot: mandrake 98se en xp en ik merk dat in 98se alles net zo goed draait als in xp alleen moet het wel netjes gehouden worden, maar als je gediciplineerd netjes houd, 1x in de week defragmenteren (is toch zo klaar als je het bij houd) en dan komt het allemaal dik in orde, dus ik zou zeggen, pak lekker 98se (of mandrake :lol: )
Link naar reactie
[quote:7de858a680="pcguy"][quote:7de858a680="NoepZoR"]als je veel installeert op Win98se is het na een tijdje niet vooruit te branden, en als je je een weg door alle BSOD's hebt gebaant en een programma start gaat je PC hangen. Ik heb onder Win98se best vaak geformatteerd, terwijl dat bij XP niet nodig was.[/quote:7de858a680] wat versta je onder veel instaleren dan? en houd je je pc netjes opgeruimd of maak je er een grote bende van door alles maar ergens neer te zetten??? en onder 98se helpt regelmatig defragmenteren best wel veel, doe het 1 keer per week, en hij is heel snel klaar[/quote:7de858a680] een grote teringbende = BSOD's :evil: onder WinXP nog een grotere bende = keertje defrag na een lan en hij doet t weer snel :P
Link naar reactie
Ik heb W'98 SE en ik ga dat zeker nog even houden. Ik heb 1 jaar geleden XP Prof geinstalleerd, maar omdat ik Netscape als browser heb, Eudora als email en geen Messenger wil zien, gaf dit voortdurend problemen. En de steeds terugkomende meldingen dat ik deze programma's niet gebruikte cq. vragen om deze programma's te installeren, begonnen mij op een gegeven moment behoorlijk te irriteren. Ik heb XP er weer afgegooid, een Format C gedaan en mijn W'98 heeft nog nooit zo soepel gelopen! En ook geen gezeur meer van Gates. :) PaulusP
Link naar reactie
Maar als ik iedere keer weer lees, met welk succes viirussen en wormen zich voortplanten via die MS produkten, dan ben ik evenzovele keren blij dat ik met mijn oude Eudora emailprogramma (versie 3 uit 1997 die helemaal niets vanzelf opent), hiervan gespaard blijf. Geen angst dat mijn adresboek wordt misbruikt en ik heb nog nooit een patch hoeven installeren omdat er alweer een veiligheidsprobleem was! Dus voor mij blijft Eudora absoluut de favoriet. PaulusP
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...