Ga naar inhoud

cpu temp


Aanbevolen berichten

ik heb net mn kast gemod en heb ik een tijdje zonder buitenkant om mijn kast gezeten mijn cpu temp was toen stressed 33 graden nu heb ik de buitenkant er omheen gedaan en loopt de cpu temp stressed tegen de 40 graden het is niet te hoog maar toch ligt dit soms aan de airflow van mijn kast ik heb een bigtower dus waar kan ik het beste een paar case fans op hangen aan de achterkant heb ik allen ruimte boven mijn voeding(dus helmaaal aan de bovenkant) omdat ik in het midde geen plek heb en ook niet kan maken :(
Link naar reactie
Het beste is voor in je kast een casefan lucht in je pc te laten blazen en dan achteraan je pc boven je voeding er 1 lucht naar buiten te laten blazen. Wat je ook kan doen en wat nog een aardige casemod is ook is aan de bovenkant van je case een 12 cm fan maken. (Dus een gat in de bovenkant maken) Dat zal de tempratuur wel moeten laten zakken.
Link naar reactie
Jah dat heeft dus inderdaad met je airflow te maken, kzou dus zeggen dat je kan kiezen: -Buitenkant eraf, kouder dan erop maar meer lawaai van de koelers -Buitenkant erop, maar dan warmer (nog lang niet te warm, hoef je je echt geen zorgen over te maken) -Buitenkant erop, maar dan voor betere airflow zorgen (meer koelertjes / casefans, etc...).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...